علوی: هفته به هفته نترس‌تر بازی می‌کنیم/فوتبال بازی کردیم نه ضد فوتبال

سرمربی استقلال خوزستان گفت: شاهد هستیم که تیم ما هفته به هفته بهتر و نترس تر بازی می‌کند.

علوی: هفته به هفته نترس‌تر بازی می‌کنیم/فوتبال بازی کردیم نه ضد فوتبال

سید محمد علوی پس از تساوی یک بر یک مقابل نساجی اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر دو تیم به دنبال سه امتیاز بودند، اما متاسفانه هر تیم به یک امتیاز بسنده کرد. شاهد هستیم که تیم ما هفته به هفته بهتر و نترس تر بازی می‌کند. در این بازی قدرت تیم ما به نساجی چربید.

وی ادامه داد: تیمی هستیم که همه در دفاع و حمله با هم مشارکت می‌کنند، اما به هرحال سخت است وقتی همه با هم دفاع می‌کنیم بخواهیم یک باره به فاز حمله برویم. در دفاع خوب هستیم و در حمله هم روز به روز بهتر می‌شویم.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص کم بازی کردن نامداری گفت: او بازیکن ملی پوش و قابلی است، اما اعتقاد دارم هر بازیکنی باید خودش را در تمرینات و فرصتی که به دست می‌آورد باید نشان دهد.

علوی با اشاره به شرایط بازی گفت: نساجی در این مسابقه عقب نشسته بود و تاکتیک آنها این بود. ما سعی کردیم فوتبال بازی کنیم تا ضد فوتبال و 70 درصد بازی هم در اختیار ما بود. وقتی تیمی عقب می‌نشیند سخت است که بتوانید گلزنی کنید.

وی در مورد اینکه جلالی از تیم استقلال خوزستان تمجید کرد، گفت: جلالی استاد من است و چیزهای زیادی از او یاد گرفته‌ام و در تیم‌هایی که بوده همیشه بازی‌های خوبی را از آنها شاهد بوده‌ایم.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها