تصمیم بارسلونا برای خلاص شدن از دست آردا توران

در باشگاه بارسلونا به این نتیجه رسیده اند که تابستان پیش رو بهترین زمان برای فروش قطعی ستاره ترکیه ای خواهد بود.

تصمیم بارسلونا برای خلاص شدن از دست آردا توران

آردا توران تابستان 2015 در انتقالی پرحاشیه اتلتیکو را به مقصد بارسا ترک گفت اما در دو سال و نیم حضورش در این باشگاه، عملکرد بسیار ضعیفی داشت به طوریکه ژانویه 2018 با قراردادی قرضی و دو سال و نیمه به استانبول باشاک شهیر پیوست.

عملکرد آردا در این باشگاه هم دور از انتظار بود. او به دلیل درگیری فیزیکی با داور، 16 جلسه از همراهی تیمش محروم شد؛ ضمن اینکه در خارج از زمین فوتبال نیز به دلیل درگیری با یک خواننده حاشیه ساز شد و پرونده ای دیگر در مورد آزار جنسی نیز برای وی تشکیل شده است.

قرارداد آردا با بارسلونا تا 2020 اعتبار دارد و این باشگاه در قرارداد قرضی او بندی را گنجانده است که هر زمان اراده کند، می تواند او را به باشگاهی دیگر به صورت قطعی منتقل کند.

در باشگاه بارسلونا به خوبی می دانند که نمی توانند مبلغ خوبی از فروش آردا به دست بیاورند؛ با این حال تصمیم گرفته اند که همین تابستان کار انتقال او را به باشگاهی دیگر نهایی کنند. استانبول باشاک شهیر تنها در صورتی قصد جذب دائمی آردا را دارد که او بازیکن آزاد باشد و در حال حاضر تنها باشگاهی که حاضر است برای خرید او هزینه کند، گالاتاسرای است. باید دید در نهایت مقصد بعدی ستاره ترکیه ای جنجالی، کدام تیم خواهد بود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها