شیاد میلیاردی در اراک دستگیر شد/ اعتراف به ۴۵ فقره کلاهبرداری

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری فرد شیادی که با جعل عنوان، حدود ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

شیاد میلیاردی در اراک دستگیر شد/ اعتراف به ۴۵ فقره کلاهبرداری

سرهنگ یوسف سپهوند در این باره اظهار داشت: در پی وصول شکوائیه‌های متعدد شهروندان اراکی در رابطه با کلاهبرداری از آنان، بررسی موضوع به پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ارجاع شد.

وی ادامه داد: با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده پلیس، مشخص شد که کلاهبردار فراری، طی چندین سال با جلب اعتماد افراد سرمایه دار و معرفی خود به عنوان یکی از کارمندان عالی رتبه نهادهای حکومتی، از آنان کلاهبرداری کرده و سپس به مکان نامعلومی متواری شده و طی این مدت نیز در چندین نوبت محل سکونت خود را تغییر داده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تکمیل تحقیقات، سرانجام سرنخ‌هایی از فعالیت‌های این فرد و محل اختفایش که با روش‌های مختلف سعی بر فرار از اجرای قانون داشت، در شهرستان اراک به دست آمد.

سپهوند یادآور شد: پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی لازم با دستگاه قضائی و کنترل نامحسوس محل اختفای کلاهبردار مذکور از سوی مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان، متهم در مخفیگاهش در اراک دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی‌های تخصصی و فنی مأموران به ۴۵ فقره کلاهبرداری، جعل و دیگر بزه‌های انتصابی از شهروندان به مبلغ حدود ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سپهوند در ادامه بیان داشت: از مخفیگاه متهم ۵۵۰ میلیون ریال وجه نقد، ۵۰ فقره چک برگشتی، تعدادی گوشی تلفن همراه و دیگر ادوات مجرمانه از مخفیگاه این فرد، کشف و متهم پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار روانه زندان شد.

وی بیان کرد: تاکنون این پرونده چندین شاکی داشته و شهروندانی که به این شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند با مراجعه به پلیس امنیت عمومی استان پیگیر موضوع از طریق قانونی باشند.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها