حسن زاده: مانند همیشه هواداران تیم محبوب خود را تشویق کنند

رئیس کمیته انضباطی گفت: به همراه ناظرین کمیته انضباطی دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان را زیر نظر خواهم داشت.

حسن زاده: مانند همیشه هواداران تیم محبوب خود را تشویق کنند

با توجه به حساسیت مسابقات در هفته های پایانی و لزوم حضور ناظران انضباطی در مسابقات حساس همکاران ما در ورزشگاه ها حاضر می شوند و در مسابقات حساس در لیگ برتر و لیگ های پایین تر، حداقل یک ناظر انضباطی در ورزشگاه حضور دارد و گاهی هم ناظران غیر محسوس در جایگاه های تماشاگران حاضر می شوند و جزئیات اتفاقات را با مستندات، عکس و فیلم به کمیته انضباطی ارائه می دهند.
وی ادامه داد: اما در این هفته در دیدار پرسپولیس و سپاهان که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، علاوه بر ناظران انضباطی که قبلا تعیین شدند، من نیز به عنوان رئیس کمیته انضباطی نیز حضور خواهم داشت. البته امیدواریم که مسابقه بزرگ بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس زیبا ، پر تماشاگر و توام با آرامش باشد و اگر هم اتفاقاتی خاصی افتاد قطعا از دید مقامات رسمی مسابقه و ناظران انضباطی دور نخواهند ماند و اضافه می کنم که حسب اطلاع برخی از همکاران کمیته اخلاق نیز در ورزشگاه حضور خواهند یافت.
وی در پایان گفت: مانند همیشه هواداران تیم محبوب خود را تشویق کنند و از مدیران و مسئولان و کادر فنی هر دو تیم هم تقاضا داریم با آرامش کامل و بدون هر گونه صحبت و یا مصاحبه چالش برانگیز، همکاری لازم را با مقامات مجری این دیدار بزرگ به عمل آورند.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها