کین: پوگبا صادق نیست و یکی از مشکلات یونایتد است

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد در واکنش به آخرین مصاحبه پل پوگبا ستاره این تیم می‌گوید پوگبا صادق نیست و برای منچستریونایتد به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است.

کین: پوگبا صادق نیست و یکی از مشکلات یونایتد است

روی کین، اسطوره باشگاه منچستریونایتد نسبت به آخرین مصاحبه پل پوگبا ستاره این روزهای شیاطین سرخ واکنش بسیار تندی نشان داده و او را به بی‌صداقتی متهم کرد. پوگبا چند روز بعد از باخت تحقیرآمیز 4-0 یونایتد مقابل اورتون در مصاحبه‌ای گفته بود که عملکرد بازیکنان یونایتد در آن بازی بی‌احترامی به همه کسانی بوده که خود را با این باشگاه مرتبط می‌دانند. پوگبا همچنین گفته بود در آستانه دربی منچستر، ذهنیت شیاطین سرخ باید تغییر کند.

روی کین در واکنش به مصاحبه پوگبا می‌گوید حتی یک کلمه از حرفهای او را نمی‌تواند باور کند. کین در ادامه از پوگبا به عنوان یکی از مشکلات بزرگ این روزهای منچستریونایتد نام می‌برد.

اسطوره منچستریونایتد در این باره گفت:" من حتی یک کلمه از حرفهای پوگبا را باور نمی‌کنم. هیچ معنایی پشت این حرفها نیست. بعید می‌دانم حتی خود او به این حرفهایش باور داشته باشد".

روی کین در ادامه گفت:" پوگبا از هم‌تیمی خوب بودن صحبت می‌کند ولی کسی که می‌خواهد برای هم‌تیمی‌هایش یک هم‌تیمی خوب باشد باید وقتی تیم در حال دفاع کردن است بدود و به عقب برگردد. شنیده‌ام بعد از بازی اورتون در رختکن جو متشنج بوده و حتی بازیکنها برای هم ژل مو پرت کرده‌اند. یعنی جو تا این حد متشنج بوده".

کین در ادامه اضافه کرد:" پوگبا پسر بااستعدادی است ولی ما بارها گفته‌ایم و باز هم می‌گوییم که در بازی‌های یونایتد بارها پیش آمده که او انگیزه ندارد و زمانی که لازم است به عقب برنمی‌گردد".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها