هواوی Y5 2019 با بدنه چرمی و بریدگی نمایشگر معرفی شد

این روزها استفاده از بریدگی نمایشگر تقریباً به یک استاندارد در صنعت موبایل تبدیل شده و حتی گوشی های اقتصادی جدید مانند هواوی Y5 مدل 2019 نیز از این طراحی بهره می برند.

هواوی Y5 2019 با بدنه چرمی و بریدگی نمایشگر معرفی شد

تلفن هوشمند مورد بحث که می توان آن را برادر کوچکتر Y6 Pro 2019 نامید، به تازگی توسط شرکت چینی و به دور از هیاهوی تبلیغاتی معرفی شده و قرار است سهم هواوی از بخش اقتصادی بازار را بیشتر کند.

در مقام مقایسه، مدل Y6 با نمایشگر 6.09 اینچی، رم 3 گیگابایتی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی عرضه شده بود که حالا هواوی Y5 2019 با یک رژیم لاغری سبک، به نمایشگر 5.71 اینچی (با نسبت نمایشگر به بدنه 84.6 درصد) در کنار رم 2 گیگابایتی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی (با قابلیت تشخیص چهره) مجهز شده است.

به جز موارد فوق، محصول جدید هواوی در سایر مشخصات با برادر بزرگتر خود تفاوتی ندارد و از همان چیپست Helio A22 با حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایتی (قابل افزایش توسط کارت حافظه تا 512 گیگابایت) و البته اندروید 9 پای با پوسته EMUI 9 بهره می برد.


هواوی Y5 جدید از بدنه چرمی مشابه آنچه در گلکسی نوت 3 مورد استفاده قرار گرفته بود بهره می‌برد
اما نکته جالب درباره گوشی اقتصادی جدید هواوی، امکان خریداری آن با پنل پشتی چرمی (مشابه آنچه که در سامسونگ گلکسی نوت 3 و ال جی G4 مورد استفاده قرار گرفته) از جنس چرم مصنوعی Faux است که در دو رنگ مشکی و کرم به علاقه مندان عرضه می شود. هواوی Y5 2019 همچنین در رنگ آبی نیز به فروش می رسد که پنل پشتی این نسخه از پلاستیک ساخته شده است.

با وجود برخورداری از بریدگی نماشگر، Y5 جدید از ویژگی متداول دیگر این روزهای بازار یعنی ماژول دوربین دوگانه بی بهره بوده و وظیفه تصویربرداری در آن به یک سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.8 به همراه فلاش LED سپرده شده است.

باتری 3020 میلی آمپر ساعتی با قابلیت مدیریت هوشمند مصرف انرژی از دیگر امکانات هواوی Y5 2019 بوده که هنوز تاریخ عرضه و قیمت نهایی آن مشخص نشده است.

منبع: دیجیاتو

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها