نجات کارگر ۱۶ ساله از میان شعله‌های آتش

کارگر ۱۶ ساله ای از آتش سوزی یک قهوه خانه سنتی در شهر ری توسط آتش نشانان نجات یافت.

نجات کارگر ۱۶ ساله از میان شعله‌های آتش

کارگر ۱۶ ساله این قهوه خانه شب گذشته در داخل این مکان خوابیده بود که با استشمام بوی دود از خواب بیدار شد و خود را در میان شعله های آتش دید و هنگامی که راهی برای فرار نداشت در تماس با سامانه ۱۲۵ درخواست کمک کرد.


ستاد فرماندهی آتش نشان ی تهران با دریافت خبر این آتش سوزی در ساعت ۴:۰۸ دقیقه بامداد امروز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۴، ۷۹، ۹۰ به همراه خودروی بالابر و خودروی حمل دستگاه تنفسی را به محل حادثه واقع در دولت آباد، بعد از بلوار قدس روانه کرد.


جعفر شکرانه مهربانی افسر آماده منطقه ۷ عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: یک قهوه خانه سنتی به وسعت ۱۲۰ مترمربع که در طبقه دوم یک سوله قرار داشت، در ساعات اولیه بامداد امروز درکام آتش فرو رفت و کاملا شعله ور شد.


وی اضافه کرد: بر اثر این آتش سوزی، ملک مجاور این مکان با کاربری باشگاه بیلیارد به متراژ تقریبی ۳۰۰ متر مربع از قسمت دیوار مجاورآن طعمه آتش شد و تمامی فضای آن دچار دود گرفتگی شد.


این افسرآماده آتش نشانی با اعلام این که نیروهای آتش نشانی به چند تیم تقسیم و از جهات مختلف وارد عمل شدند، تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از خودروی بالابرآتش نشانی، این کارگر گرفتار در میان آتش را به سرعت و بدون هیچ آسیبی از داخل قهوه خانه به فضای باز منتقل کردند و سپس با استفاده از دستگاه تنفسی وارد این مکان شدند و با کمک لوله های آبده، شعله‌های آتش را مهار و خاموش کردند.


علت وقوع این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی است.

منبع: ایسنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها