۵ گزینه مجمع نمایندگان گلستان برای انتخاب استاندار مشخص شدند

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان گلستان پنج گزینه را برای انتخاب استاندار به وزارت کشور معرفی کرد.

۵ گزینه مجمع نمایندگان گلستان برای انتخاب استاندار مشخص شدند

نورمحمد تربتی نژاد اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و بحران خیز بودن استان، انتخاب استاندار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مجمع نمایندگان گلستان هم پنج گزینه را برای انتخاب استاندار به وزارت کشور معرفی کرد.

وی افزود: محمود سالاری، یغمور قلی زاده، محمدرضا صالحی، سیدعبدالله میراکبری و میرمحمد غراوی را به عنوان پنج گزینه مجمع نمایندگان گلستان به وزارت کشور معرفی کردیم.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین معیارهای ما برای معرفی گزینه‌ها این بود که بومی، دارای تجربیات مدیریتی در استان و به شرایط آگاه باشند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابتدا بیش از ۱۰ گزینه مد نظر مجمع نمایندگان گلستان بود، گفت: پس از سنجیدن ظرفیت‌های مختلف تصمیم گرفتیم تعداد را کم کنیم و پنج گزینه مطرح شد تا دست وزارت کشور برای انتخاب باز باشد.

تربتی نژاد افزود: این پنج نفر سابقه استانداری و مدیریت در سطح ملی را دارند اما تصمیم با وزارت کشور است و ما فقط به عنوان مشاوره این پنج گزینه را معرفی کردیم و در مکاتباتی که داشتیم عنوان شد که طبق معیارها و شاخص‌های وزارت کشور فرد اصلح مشخص شود.

وی ادامه داد: تمام این پنج گزینه پس از بررسی نظر مردم و احزاب استان انتخاب شدند و به نوعی نظر کل استان را به وزارت کشور انتقال دادیم و این فقط نظر مجمع نمایندگان نبود.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها