هدایت ‌سیلاب‌ها‌ی ‌شادگان و ‌اطراف آبادان به سمت خلیج فارس/وضعیت ‌خوزستان تا سه روز آینده کاملا پایدار می‌شود‌

استاندار خوزستان با بیان این‌که پیش‌بینی می‌شود که وضعیت خروج سیلاب از استان تا سه روز آینده کاملا پایدار شود، گفت: براساس روند هدایت روان آب‌های تالاب شادگان و آب‌های اطراف آبادان به سمت خلیج فارس، اولویت اصلی عدم ورود قطره‌ای آب به آبادان است.

هدایت ‌سیلاب‌ها‌ی ‌شادگان و ‌اطراف آبادان به سمت خلیج فارس/وضعیت ‌خوزستان تا سه روز آینده کاملا پایدار می‌شود‌

غلامرضا شریعتی در نشست بررسی هدایت روان آب‌ها به سمت خلیج فارس و تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود سیلاب احتمالی به آبادان با اشاره به مدیریت بیش از 10 میلیارد متر مکعب از روز نخست تاکنون، اظهار داشت: این میزان با کمترین مشکل به سمت نقاط تعیین شده و شمال خلیج فارس هدایت شدند.

وی ظرفیت سدهای استان خوزستان را 4 میلیارد متر مکعب برشمرد و بیان کرد: از 28 فروردین تاکنون دبی رودخانه کارون از سه هزار و 300 به دو هزار و 500 متر مکعب بر ثانیه رسیده که بیانگر روند کاهشی است.

استاندار خوزستان با بیان این‌که پیش‌بینی می‌شود که وضعیت خروج سیلاب از استان تا سه روز آینده کاملا پایدار شود، خاطرنشان کرد: براساس روند هدایت روان آبهای تالاب شادگان و آب‌های اطراف آبادان به سمت خلیج فارس، اولویت اصلی عدم ورود قطره‌ای آب به آبادان است.

وی عنوان کرد: اقدامات اثربخشی برای عدم ورود آب به آبادان تا سه روز آینده انجام می‌شود.

نشست بررسی هدایت روان آب‌ها به سمت خلیج فارس و تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود سیلاب احتمالی به آبادان باحضور سردار سرتیپ شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها