فوت یک نفر بر اثر برخورد کامیونت با تانکر حمل سوخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی از فوت یک نفر به دلیل برخورد کامیون حامل لبنیات با تانکر حمل سوخت خبر داد.

فوت یک نفر بر اثر برخورد کامیونت با تانکر حمل سوخت

جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۴:۴۷ بامداد یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق جاده خاوران بعد از پل سیمان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه بلافاصله به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در محل حادثه مشاهده می‌شود یک دستگاه کامیونت که لبنیات حمل می کرد به دلایل نامشخصی با قسمت عقب یک دستگاه تانکر ۲۰ هزار لیتری حامل گاز مایع برخورد می کند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: بر اثر این حادثه راننده کامیون در اتاقک تخریب شده کامیونت گرفتار شده، همچنین شیر یکی از تانکرها آسیب دیده و شکسته شده و گاز منتشر شده بود.

ملکی تصریح کرد: با توجه به اینکه کوچکترین بی احتیاطی و شعله وری باعث انفجار در این منطقه می‌شد آتش نشان ان با احتیاط کامل عملیات را آغاز کرده و در ابتدا اقدام به رهاسازی راننده کامیونت کردند و پس از مدتی مرد ۳۵ ساله را از داخل اتاق کامیونت خارج کرده که به دلیل شدت جراحات وارده و به تایید عوامل اورژانس این فرد جان خود را از دست داده بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان با تجهیزات موجود از نشت گاز جلوگیری کرده و در پایان با حضور جرثقیل کامیونت حاوی لبنیات و تانکر سوخت از محل حادثه جابجا شده و معبر محل بازگشایی شد و محل حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.

منبع: ایلنت

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها