شکاری بدون آزمون هم بازی نمی‌کند

مهاجم ایرانی روبین کازان با وجود حضور روی نیمکت، اما هنوز دور از بازی‌های تیمش است.

شکاری بدون آزمون هم بازی نمی‌کند

رضا شکاری در حالی دومین سال حضورش در روبین کازان روسیه را پشت سر می‌گذارد که هنوز جایگاهی در ترکیب و حتی یار جانشین در این تیم پیدا نکرده و برخلاف سایر لژیونرها، فرصت کمتری برای خودنمایی دارد.

این ملی پوش امید ایران که فصل گذشته دو بازی در لیگ برتر روسیه برای روبین کازان انجام داده بود، امسال هم در سه دیدار لیگ و یک مسابقه جام حذفی به میدان رفته که در این بین یک بار هم فرصت قرار گرفتن در ترکیب تیمش را به دست آورده است.

در نقل و انتقالات زمستانی فصل ۱۹-۲۰۱۸ بازیکنان تاثیرگذاری ازجمله سردار آزمون از روبین کازان جدا شدند که به همین دلیل انتظار می‌رفت شکاری در نیم‌فصل دوم فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند، اما همچنان اوضاع برای او تفاوتی نکرده و این بازیکن جوان جزو نفرات ذخیره تیمش دیده می‌شود.

شب گذشته روبین کازان در مسابقه هفته بیست و پنجم لیگ برتر در استادیوم کازان آرنا مقابل اوفا رده چهاردهمی قرار گرفت و در حالی که این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و روبین کازان با ۳۱ امتیازی شدن در رده دهم جدول ایستاد، اما باز هم فرصت بازی به رضا شکاری داده نشد.

شکاری که آخرین بازی رسمی خود برای روبین کازان را در هفته پانزدهم لیگ برتر روسیه برابر آنژِ ماخاچ کالا انجام داده بود، شب گذشته برای سومین دیدار متوالی تیمش تا پایان مسابقه با تیم اوفا روی نیمکت حضور داشت؛ اتفاقی که نشان می‌دهد او در هفته‌های پایانی فصل نیز هنوز در جمع نفرات مد نظر ولادیمیر گرانت، سرمربی روبین کازان قرار ندارد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها