اصلاح‌طلبان هنوز وارد بحث انتخابات مجلس نشده‌اند

دبیرکل حزب مجمع ایثارگران گفت: به دلیل اینکه برای جامعه مسائل مهم‌تری از انتخابات وجود دارد، اصلاح‌طلبان هنوز وارد بحث انتخابات مجلس نشده‌اند. مسائل روز مردم در اولویت اصلاح‌طلبان است.

اصلاح‌طلبان هنوز وارد بحث انتخابات مجلس نشده‌اند

جواد امام با بیان اینکه هنوز شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات وارد بحث انتخابات مجلس یازدهم نشده‌اند، اظهار کرد: با توجه به حوادث آغاز سال و اقدام ترامپ برای قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، اصلاح‌طلبان به بحث انتخابات ورود نکرده اند زیرا این مسائل نسبت به انتخابات اهمیت بیشتری دارد.

وی ادامه داد: مسائل روز مردم در اولویت اصلاح‌طلبان است. ما باید به مطالبات اقتصادی، نگرانی‌ها و اولویت‌های مردم رسیدگی کنیم. البته حاکمیت هم باید شرایط را فراهم کند تا هم احزاب به انتخابات ورود کنند و هم مردم برای حضور حداکثری در انتخابات ترغیب شوند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه به دلایل ذکر شده، هنوز اصلاح‌طلبان به صورت جدی وارد بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی نشده‌اند، گفت: به دلیل مشکلات جامعه، نمی‌توان براحتی وارد بحث انتخابات شد. باید به مطالبات مردم رسیدگی شده تا آنها برای حضور در انتخابات تشویق شوند.

امام در پایان درباره ادامه فعالیت شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بیان کرد: در حال حاضر شورای سیاست‌گذاری، تشکیلات موجود اصلاح‌طلبان است و تصمیم اصلاح‌طلبان این است که در قالب این شورا فعالیت کنند. حزب مجمع ایثارگران هم در قالب شورای عالی سیاست‌گذاری فعالیت خواهد کرد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها