شهرداری ورامین به نیمه نهایی آسیا رسید

شهرداری ورامین در تقابل با تایجون بانک چین تایپه موفق شد به پیروزی سه بر صفر دست پیدا کند تا راهی نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا شود.

شهرداری ورامین به نیمه نهایی آسیا رسید

ورامینی ها این دیدار را با ترکیب پوریا فیاضی، پرویز پزشکی، محمد رضی، بهنام ابراهیمی، علی جلالی، مهرداد بابایی، امین رضوی آغاز کردند و در برخی از امتیازات محمدی راد تغییراتی را در ترکیب ایجاد کرد.

تیم میزبان در این دیدار بازی را بهتر آغاز کرد و در امتیازات ابتدایی از شهردای ورامین پیش افتاد اما با گذشت زمان و رسیدن به امتیازات میانی، شهرداری ورامین برتری خود را به حریف دیکته کرد و از میزبان پیش افتاد. در ادامه این ست ورامینی ها توانستند برتری را حفظ کنند تا با نتیجه 25 بر 20 برنده ست اول لقب گیرند.

ست دوم اما ست قدرت نمایی تیم شهرداری ورامین بود. شاگردان محمدی راد در نمایشی کم نقص توانستند با سرویس های بسیار خوب و دفاع روی تور کم اشتباه از ابتدای مسابقه از حریف خود پیش بیفتند و با توجه به اختلاف امتیازی چشمگیری که ایجاد شد بی دردسر و با نتیجه 25 بر 15 به پیروزی دست پیدا کردند.

شهرداری ورامین در ست سوم باز هم نمایش کم اشتباه خود را ادامه داد. شاگردان محمدی راد در این ست نیز توانستند با سرویس های تاکتیکی خود و با استفاده از سرعت در حملات حریف را مغلوب کنند تا به این ترتیب به جمع 4 تیم برتر برسند.

چنای هند در مرحله نیمه نهایی روز پنجشنبه به مصاف شهرداری ورامین خواهد رفت.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها