کشف قریب به 5 تن مواد افیونی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کشف 4 تن و 838 کیلو موادمخدر و دستگیری 264 قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ در فروردین ماه امسال خبر داد.

کشف قریب به 5 تن مواد افیونی در هرمزگان

سردار"عزیزاله ملکی" گفت : ماموران انتظامی استان در اجرای طرح های مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی در فروردین ماه امسال موفق شدند،67 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادافیونی را شناسایی و متوقف و 264 تن از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، 4 تن و 838 کیلو انواع موادمخدر از قاچاقچیان کشف شده، افزود :این مقدار مواد شامل 4 تن و 436 کیلو و609 گرم تریاک، 234 کیلو و 860 گرم حشیش ، 14 کیلو و203 گرم هروئین و 153 کیلو و 246 سایر مواد می باشد که با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : در یک ماه گذشته 4 باند قاچاق مواد مخدر در استان منهدم و همچنین در بحث مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر به منظور پاک سازی محلات از وجود و توزیع مواد مخدر 4 هزار و 52 معتاد بلامکان در استان جمع آوری و دستگیر شده اند.

این مقام انتظامی استان هدف پليس از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را افزايش امنيت و آسايش عمومی شهروندان عنوان و تصریح کرد: پليس با به‌کارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کند و لازم است شهروندان نيز ضمن رعايت نکات ايمني و امنيتي در پيشگيري از جرايم، هرگونه موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود و با مجرمان با قاطعیت برخورد می شود.

منبع: خبرگزاری پلیس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها