کشف یک تن و 300 کیلو مواد مخدر در قم

فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و 300 کیلوگرم مواد افیونی طی یک ماه گذشته خبر داد.

کشف یک تن و 300 کیلو مواد مخدر در قم

سردار "عبدالرضا آقاخانی" در جمع اصحاب رسانه ، ضمن تبریک میلاد امام عصر (عج)، با بیان اینکه امسال 3 میلیون زائر از اقصی نقاط کشور و جهان در کنگره نیمه شعبان در قم حضور داشتند، اظهارداشت: از شب قبل از میلاد حضرت ولی (عج) تا پایان روز بعد، 170 هزار خودرو وارد قم شد که نسبت به سال قبل 12 درصد افزایش را نشان می دهد ضمن این که حوادث جاده ای 30 درصد کاهش داشته است .

سردار آقاخانی به دستگیری 2 زن و 3 مرد از اعضاء یک باند فیوج در فروردین ماه اشاره و بیان کرد: متهمان در بازجویی های انجام شده به 35 فقره سرقت اعتراف کرده اند ؛ ارزش کشفیات اموال مسروقه نیز توسط کارشناسان 200 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که در ماه گذشته شرارت 18درصد کاهش و برخورد با افراد شرور 21 درصد افزایش داشته، گفت: طی این مدت نزاع فردی 8 درصد و نزاع دسته جمعی 26 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به افزایش 77 درصدی کشفیات مواد مخدر در قم بر اهتمام جدی پلیس قم در برخورد با خرده فروشان مواد افیونی تاکید و تصریح کرد: طی یک ماه گذشته ، یک تن و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که امسال جرایم رایانه ای افزایش داشته است، گفت: در فروردین ماه افزایش جرایم سایبری نسبت به سال گذشته 717 درصد افزایش داشته که 553درصد کشف و950 درصد مربوط به جرایم اقتصادی است.

وی با اشاره به این که طی یک ماه گذشته تصادفات جرحی 27 درصد، فوتی9درصد و مجروحان 8 درصد در قم کاهش داشته، اظهارداشت: در مدت مذکور دستگیری سارقان 41 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان قم، با بیان این که سال 98 سال توسعه عمرانی رده های انتظامی است، از اجرای کلنگ زنی 4 رده انتظامی شامل کلانتری های 13، 14، 16 و فرماندهی انتظامی معصومیه و همچنین کلنگ زنی ساختمان قرارگاه قائم در جمکران خبر داد.

منبع: خبرگزاری پلیس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها