فداکاری باورنکردنی پدر جوان در نجات پسرش از حمله سگ!

پدر جوان با وجود جراحت شدید توانست جان پسر ۱۴ ماهه خود را که نیمه‌های شب مورد حمله یک سگ قرار گرفته بود، نجات دهد.

فداکاری باورنکردنی پدر جوان در نجات پسرش از حمله سگ!

پدر فداکار استرالیایی جان پسر ۱۴ ماهه خود را که مورد حمله یک سگ وحشی استرالیایی (dingo) قرار گرفته بود، نجات داد. این سگ بومی استرالیایی نیمه شب با ورود به یک کمپر ون توانسته بود این نوزاد را با خود به بیرون بکشد. خانواده این کودک در یک منطقه توریستی معروف در جزیره Fraser استرالیا به خواب رفته بودند که نیمه شب با صدای گریه‌های پسر خود از خواب پریدند.

در حالی که صدای گریه کودک در فاصله تقریباً دوری از کمپر ون شنیده می‌شد، این پدر شجاع بلافاصله خود را به آنجا رساند و متوجه شد که کودکش توسط یک سگ وحشی یا دینگو در حال ربوده شدن است. در حالی که تعداد زیادی دینگو نیز در اطراف پرسه می‌زدند این مرد جوان که هویتش اعلام نشده است، به دینگویی که در حال حمل کودک بود حمله‌ور شد. سرانجام این مرد فداکار با وجود جراحت شدید توانست فرزندش را از چنگال این سگ وحشی درآورد و جانش را نجات دهد. این کودک در اثر این حادثه دچار کوفتگی در ناحیه جمجمه و همچنین جراحت‌هایی در ناحیه گردن و سر شد.

بنا بر گفته گروه امداد و نجات واکنش فوری این زوج موجب نجات جان کودک آن‌ها شد. "فرانک برتولی"، خلبان هلیکوپتر نجات در این باره گفت: "اگر پدر این کودک اقدام به مبارزه با دینگو نمی‌کرد این کودک دچار جراحت‌های شدید و خطرناک می‌شد. من فکر می‌کنم این دو سگ وحشی از کف کمپر ون وارد آن شده بودند."

احتمال می‌رود دو دینگو با ورود مخفیانه به داخل کمپر ون در حالی که والدین کودک متوجه آن‌ها نشده بودند، توانسته بودند این کودک را به منطقه‌ای دور بکشند.

این حادثه تنها یکی از حوادث حمله دینگو به انسان در سال جدید در استرالیا به شمار می‌رود. در ماه ژانویه نیز یک کودک ۶ ساله توسط یک دینگو مورد حمله قرار گرفته بود. همچنین یک توریست فرانسوی و پسرش نیز ماه گذشته مورد حمله سگ‌های وحشی استرالیایی یا دینگو قرار گرفته بودند.

در سال ۱۹۸۰ مرگبارترین حمله دینگو به نوزاد یک انسان در استرالیا رقم خورد. "آزاریا چامبرلاین" ۲ ماهه در یک منطقه توریستی توسط دینگو یا دینگو‌ها ربوده شد. این دختر نوزاد شب هنگام مورد حمله قرار گرفت و جانش را از دست داد. "لیندی" مادر او در این حادثه مقصر شناخته شد و مورد مجازات قرار گرفت. در حالی که مادر این کودک سه سال از عمرش را در زندان گذراند تکه‌ای از لباس فرزند او در نزدیکی مکانی که توسط سگ‌های وحشی استرالیایی ربوده شده بود پیدا شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

حجم ویدیو: 14.81M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها