کشف ۴۶ کیلوگرم تریاک با لفافه و دستگیری یک قاچاقچی در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۴۶ کیلوگرم تریاک با لفافه و دستگیری یک قاچاقچی در این استان خبر داد.

کشف ۴۶ کیلوگرم تریاک با لفافه و دستگیری یک قاچاقچی در همدان

سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار داشت: در پی تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر؛ باندی که اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های غربی کشور به استان‌های مرکزی با یک دستگاه تریلی می‌کرد شناسایی شد.

وی افزود: در یک اقدام عملیاتی این تریلی در ورودی شهر همدان متوقف و در بازرسی از آن ۴۶ کیلوگرم تریاک با لفافه که به صورت حرفه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد، از کشف لوازم خانگی، قطعات خودرو، سیگار و مواد خوراکی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در همدان خبر داد.

وی گفت: کارکنان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همدان حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهید زارعی، به یک دستگاه کامیون که از یکی از استان‌های غربی به مقصد تهران در حال حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد راننده در پوشش بار مجاز اقدام به بارگیری مقادیری انواع کالای خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی و گمرکی کرده که بلافاصله خودرو به همراه راننده برای بررسی بیشتر به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل شد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: پس از تخلیه و شمارش، از این کامیون ۴ هزار و ۲۹۶ قوطی اسپری انژکتور شور خودرو، یک هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی، ۱۱ عدد سینک ظرف شویی گرانیتی و ۲۶ بسته قهوه به وزن ۱۴ کیلو و ۷۵۰ گرم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها