دستگیری زوج جوان با50 فقره سرقت

فرمانده انتظامي مشهد از دستگيري عامل دستبرد به خودروهاي شخصي و كشف 50 فقره سرقت خبر داد.

دستگیری زوج جوان با50 فقره سرقت

سرهنگ "اكبر آقا بيگي" در تشريح اين پرونده گفت: از چندي قبل گزارش سرقت هاي سريالي وسايل داخل خودروهاي سواري در خيابان هاي خيام، دستغيب، ارشاد، توفيق و بيستون مشهد در ساعت هاي مختلف شبانه روز و اعلام نارضايتي شهروندان، طرح تشديد مقابله با سرقت هاي خياباني در دستور كار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامي مشهد افزود: تيم هاي تجسس كلانتري سناباد مشهد در اين ماموريت ضربتي با تقويت گشت هاي محسوس و اكيپ هاي گشت نامحسوس و همچنين پيگيري شواهد موجود به سرنخ هايي دست يافتند كه نشان مي داد زن و مردي جوان با خودروي پرايد اقدام به سرقت هاي سريالي وسايل داخل خودرو مي كنند.

وي خاطرنشان كرد: با انجام چهره نگاري، متهمان مورد شناسايي قرار گرفته و پس از ردزني هاي اطلاعاتي، محل تردد و پاتوق آنان در محدوده خيابان ارشاد مشهد شناسايي شد.

سرهنگ آقا بيگي گفت: ماموران كلانتري سناباد با هماهنگي قضائي وارد عمل شدند و در اقدامي غافلگيرانه متهمان را دستگير كردند.

وي گفت: زن و شوهر جوان كه در برابر شواهد و ادله موجود راهي جز بيان حقيقت نمي ديدند تاكنون به بيش از 50 فقره سرقت وسايل داخل خودرو اعتراف كرده اند .

فرمانده انتظامي مشهد با اشاره به اين مطلب كه 14 شاكي پرونده نيز براي پيگيري شكايت خود به كلانتري سناباد مراجعه كرده و تحقيقات در اين باره با توجه به دستگيري يك مالخر اموال مسروقه ادامه دارد گفت: از مالكان وسايل نقليه انتظار داريم توصيه هاي پليسي در مراقبت و توجه به نكات بازدارنده از سرقت خودرو و وسايل داخل آن را مدنظر داشته باشند و در هنگام مواجهه با وقوع سرقت مراتب را به پليس 110 اعلام كنند تا پيگيري سريع به عمل آيد.

وي در پايان اظهار داشت: متاسفانه تعدادي از شاكيان پرونده با اين توجيه كه وسايل سرقت شده از خودروي سواري آنها داراي ارزش ريالي چنداني نبوده از گزارش موضوع به فوريت هاي پليسي 110 امتناع كرده اند كه اين امر فرصت را براي ارتكاب سرقت هاي بيشتر متهمان فراهم ساخته است.

منبع: خبرگزاری پلیس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها