مدیرعامل گل‌گهر: به احتمال زیاد بگوویچ سرمربی می‌ماند/ از لحاظ زیرساخت مشکل خاصی نداریم

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: باشگاه گل‌گهر از لحاظ زیرساختی مشکل خاصی ندارد و در بازه زمانی تا آغاز فصل بعد لیگ برتر فرصت وجود دارد تا برخی مشکلات به طور کامل رفع شود.

مدیرعامل گل‌گهر: به احتمال زیاد بگوویچ سرمربی می‌ماند/ از لحاظ زیرساخت مشکل خاصی نداریم

محمد جواهری درباره برنامه‌های تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان برای حضور در لیگ برتر, اظهار داشت: مدیران شرکت گل‌گهر حمایت قاطعانه خود را از تیم اعلام کردند و به زودی برنامه‌های باشگاه برای حضور در لیگ برتر مشخص می‌شود.

وی درباره اینکه آیا این باشگاه زیرساخت‌های لازم برای حضور در مسابقات لیگ برتر را دارد, عنوان کرد: از شش ماه گذشته کار تجهیز 2 ورزشگاه را در سیرجان آغاز کرده‌ایم. قرار است زمین ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر که پیش از این چمن مصنوعی داشته, به چمن طبیعی تغییر یافته و به ظرفیت آن 3 هزار نفر اضافه و به 6 هزار نفر افزایش پیدا کند. سایر امکانات این ورزشگاه نیز قرار است تجهیز شود. هم اکنون چمن مصنوعی این ورزشگاه جمع شده و با اجرای زیرسازی‌های لازم, کار کاشت چمن طبیعی آغاز می‌شود.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان, با اشاره به ورزشگاه امام علی (ع) این شهر یادآور شد: با پیگیری‌هایی که اداره کل ورزش سیرجان داشته, قرار است گنجایش این ورزشگاه از 8 به 15 هزار نفر افزایش پیدا کند. پروژکتور‌های این ورزشگاه به دست پیمانکار سپرده شده و در حال حاضر امور کانال‌کشی در حال انجام است. باشگاه گل‌گهر از لحاظ زیرساختی مشکل خاصی ندارد و در بازه زمانی تا آغاز فصل بعد لیگ برتر فرصت وجود دارد تا برخی مشکلات به طور کامل رفع شود. فرودگاه سیرجان نیز هر روز پرواز مستقیم رفت و برگشت به سمت تهران دارد.

جواهری درباره اینکه قرار است حضور وینگو بگوویچ به عنوان سرمربی در گل‌گهر ادامه داشته باشد, تصریح کرد: در این باره باید جلسه هیئت مدیره برگزار و تصمیم‌گیری شود اما به احتمال بسیار زیاد بگوویچ فصل آینده نیز سرمربی تیم خواهد بود.

وی در پایان گفت: صعود باشگاه گل‌گهر سیرجان به لیگ برتر روز گذشته از سوی اعضای تیم‌ به سرلشگر قاسم سلیمانی, قهرمان دیار کرمان تقدیم شد.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها