پراید از گردونه تولید حذف خواهد شد!

سخنگوی کمیسیون صنایع با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون متبوع خود از شرکت سایپا گفت: طبق اظهارات مدیرعامل سایپا تولید از گردونه تولید حذف، و خودرو تیبا یا کوئیک جایگزین آن می شود.

پراید از گردونه تولید حذف خواهد شد!

«ولی ملکی» درباره دستور جلسه کمیسیون صنایع اظهارداشت: اعضای کمیسیون صنایع عصر روز دوشنبه برای بازدید از شرکت خودروسازی سایپا به این شرکت رفتند و مدیرعامل این شرکت گزارشی از فعالیت ها و برنامه های آتی خود ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار شده با حذف تولید پراید، تیبا یا کوئیک جایگزین آن شود.

ملکی با اشاره به گزارش مدیرعامل سایپا گفت: شرکت سایپا تولید خود را از روزی 600 خودرو به 2 هزار خودرو افزایش داده است تا بتواند به تعهدات خود عمل کند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس اضافه کرد: امروز همچنین مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا به سوالات برخی نمایندگان پاسخ داد و قرار شد پاسخ برخی دیگر از نمایندگان را به صورت مستند و درقالب گزارش مکتوب ارائه کند.

ملکی ادامه داد: از مدیرعامل سایپا خواسته شده تا به تعهدات خود در قبال فروش خودرو عمل کنند تا سر مردم در این میان بی کلاه نماند.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: پس از استماع گزارش مدیرعامل سایپا، نمایندگان از خطوط تولید خودروهای تیبا و کوئیک بازدید کردند.

منبع: تابناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ملت
    0

    خود مسولین میتونن با حقوق دو میلیونی زندگی کنن؟این کارو کردید همین ماشین میشه صد میلیون خاک توی سر ملت نفهمی که هرچی گرونتر بشه براش هول میزنن و ارزش واقعی رو نمیبینن

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      موافقم باهات.

    • محمد
      0

      مردم نباید بخرند تاقیمتها پایین بیاید ولی برعکس ملت وقت گرون میشه بیشتر حرص مزنند واین بدبختی جامعه ماست

  • Kasra1363
    0

    عجب

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      این پراید هفت تومانی چقدر قورب پیدا کرده که هر روز مردم را مسخره میکند الکی وعده میده سایت بازه سی هفت تومان خودوتون مسخراین

  • کاربر ناشناس
    0

    انشاالله روزی ببینم که شرکت سایپا ازبین بره که قاتل جان مردم است

  • اینجانب فضاییلی
    0

    بنده با حذف براید موافقم ولی تیبا باید قیمت تمام شده به دست مردم برسد

  • رضا
    0

    به امید روزی که بشنویم نه تنها پراید بلکه سایپا و ایران خررو هر دو متلاشی شدن که تا حالا میلیون ها خانواده رو داغدار کردن.

  • بهروز
    0

    کاری که پراید با گرفتن جان جوانها و سرپرستهای خانواده در جاده کرد صدام حسین ملعون در جنگ ۸ ساله نکرد..اما چه کنیم که این شرکتها عزیزکرده‌ی بعضی از دولت مردهامونن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها