خشن ترین شاسی بلند لوکس + عکس

این یک شاسی‌بلند خشن، عضو بعدی خانواده فولکس I.D است.

خشن ترین شاسی بلند لوکس + عکس

فولکس‌واگن اعلام داشته در حال کار روی آفرودی است که جزوی از خانواده‌ی محصولات الکتریکی I.D. خواهد بود. کلاوس بیشاف مدیر طراحی این برند در مصاحبه با اتوکار اعلام کرده خانواده‌ی I.D. گسترش خواهد یافت. او این سخنان را در پاسخ به سؤالی درباره‌ی تولید شاسی‌بلندی دو دیفرانسیل با استفاده از پلتفرم MEB گفته است.

شاید یکی از اعضای آتی خانواده‌ی ID خودرویی خشن‌تر از آن چیزی باشد که تاکنون دیده‌ایم.

البته خودرویی که از آن بحث می‌کنیم احتمالاً I.D. باگی نمایش داده شده در ژنو نخواهد بود زیرا آن خودرو بیشتر حالت کانسپت داشته و نشان دهنده‌ی توانایی‌های فولکس در تولید محصولات الکتریکی متنوع است. عضو بعدی خانواده احتمالاً به فرم یک شاسی‌بلند درخواهد آمد و شاید از مدل I.D. Crozz الهام بگیرد اما به منظور توانایی‌های بیشتر در آفرود قطعات خشن‌تری خواهد داشت.

البته بیشاف خاطرنشان ساخته ساخت یک آفرودر الکتریکی واقعی با چالش‌هایی واقعی روبرو خواهد بود. او می‌گوید: هرچقدر ارتفاع خودرو بالاتر و فرم آن جعبه‌ای‌تر باشد دست‌یابی به آئرودینامیک خوب سخت‌تر خواهد بود. در این حالت حدود 60 کیلومتر از برد خودرو را از دست خواهید داد.

جدیدترین عضو خانواده‌ی I.D. خودروی Roomzz است که در نمایشگاه شانگهای معرفی و تولیدش در سال 2021 تأیید شده است. این خودرو در جایگاهی بالاتر از I.D. Crozz قرار خواهد گرفت و به لطف فاصله‌ی بین محوری 2965 میلی‌متری و درب‌های کشویی فضای کابین بیشتری خواهد داشت. فولکس‌واگن ادعا می‌کند این خودرو به خاطر ابعاد هوشمندانه‌ی خود فضای کابین بیشتری در مقایسه با توارگ دارد.

منبع: رکنا

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها