کشف معمای جسد کشف شده در اطراف همدان پس از دو سال

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری قاتل فراری در یکی از روستاهای اطراف همدان پس از ۲ سال خبر داد.

کشف معمای جسد کشف شده در اطراف همدان پس از دو سال

سرهنگ رضا زارعی با اعلام این خبر اظهار کرد: چندی پیش با انجام تحقیقات علمی و پلیسی توسط دایره تجسس پلیس آگاهی، پرونده قتلی که در سال ۹۵ در یکی از روستاهای اطراف همدان اتفاق افتاده بود با دستگیری متهم بسته شد.

وی ادامه داد: با توجه به مراجعه خانواده مقتول مبنی بر اینکه مدت زیادی از مفقود شدن فرزندشان می‌گذرد یافتن گمشده و انجام تحقیقات آن در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

زارعی با اشاره به دستگیری قاتل پرونده تصریح کرد: پس از طرح شکایت شاکی و تشکیل پرونده، کارشناسان دایره تجسس، با انجام تحقیقات پلیسی به یکی از افرادی که با مقتول اختلاف فراوانی داشته و از اقوام و بستگان مقتول بود شک کرده و اقدامات بازجویی از او را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از انجام بازجویی، به انجام قتل اعتراف کرده و انگیزه اقدام خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

زارعی با بیان اینکه جسد مقتول در اطراف روستا نیز کشف شد خاطرنشان کرد: در سال ۹۵، متهم برای قتل مقتول با استفاده از سم وی را مسموم و در اطراف روستا دفن می‌کند.

وی اضافه کرد: متهم پس از بازجویی و تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد و همچنین برای اجرای مجازات نیز در حال حاضر در زندان به سر می‌برد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان با اشاره به شایعات موجود در رابطه با این قتل یادآور شد: اخباری از قبیل کشف جسد پس از وقوع سیلاب و یا مقصر بودن همسر مقتول در این قتل شایعاتی است که در بین عموم مردم رواج پیدا کرده و به هیچ عنوان صحت ندارد.

منبع: ایسنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها