توطئه پلید مرد تبعه خارجی برای شیلا 25 ساله

پلیس پس از سه سال تعقیب و گریز عباس 52 ساله را به جرم تجاوز شناسایی و دستگیر کرد.

توطئه پلید مرد تبعه خارجی برای شیلا 25 ساله

پلیس آریزونا با تماس زن جوانی با اداره پلیس در سال 2016 مبنی بر آزار و اذیت جنسی اش توسط مردی ناشناس وارد پرونده ای پیچیده شد.

به گفته مامورپلیس، زمانی که ماموران پلیس به آدرس مذکور اعزام شدند با زن جوانی که برهنه در خانه مجردی مردی ناشناس مانده بود مواجه شدند.

گفتنی است که شیلا 25 ساله مدعی بود که شب گذشته داخل کلوب شبانه بوده و پس از مصرف نوشیدنی متوجه اتفاقات نشده و نمی داند که چرا و چگونه برهنه داخل خانه ای ناشناس مانده است.

به گفته افسر پرونده، زمانی که ماموران پلیس در حال بازجویی از زن جوان بودند صاحبخانه که مردی 30 ساله بود وارد خانه شد و با دیدن زن بیچاره اظهار بی اطلاعی کرد و با تعجب و بهت منکر وجود زن جوان در خانه اش شد.

همچنین پس از معاینات پزشکی قربانی طبق دی ان ای داخل بدن او پزشکان تجاوز به او را تایید کردند و پس از آزمایشات دی ان ای از صاحبخانه متجاوز بودن او را رد کردند و مدعی بودند که هویت دی ان ای متعلق به مردی 52 ساله بوده که با صاحبخانه تطابق ندارد.

ماموران پلیس با آزمایشات پزشکی و هویت متجاوز اصلی تحقیقات خود را آغاز کردند و توانستند متهم را پس از 3 سال پیگیری شناسایی و دستگیر کنند.

متهم، عباس 52 ساله یک عرب زبان حوزه خلیج فارس است پس از دستگیری اعتراف کرد زمانی که متوجه شد قربانی به علت مصرف نوشیدنی در وضعیت نرمالی قرار ندارد با ربودن و انتقال دادن جسم بیهوشش به خانه ای ناشناس او را مورد تجاوز قرار داد و متواری شد.

در حال حاضر متهم بدون قرار وثیقه در زندان است تا جلسه دادگاهی اش به زودی برگزار شود.

منبع: رکنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها