وینفرد شفر: هرگز تسلیم نمی‌شویم، هنوز کارمان تمام نشده است

وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، کار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با وجود شکست مقابل الهلال عربستان تمام نشده است و همچنان شانس صعود دارند.

وینفرد شفر: هرگز تسلیم نمی‌شویم، هنوز کارمان تمام نشده است

وینفرد شفر پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل الهلال عربستان در اولین دیدار دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: در نیمه اول بیش از حد به الهلال احترام گذاشتیم. در نیمه دوم هم حملات بیشتری داشتیم، اما تبدیل به گل نشدند. باید روی زدن ضربات آخر بیشتر کار کنیم. ما دو سه موقعیت گل داشتیم، اما به گل تبدیل نشدند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: هنوز کار ما تمام نشده است. الدحیل به تهران می‌آید و باید برنده باشیم. تمرکز ما اکنون روی دیدار با پدیده است و فشار زیادی به دلیل سفرهای زیاد تحمل می‌کنیم. این روزها ریکاوری به اندازه تمرین برای ما اهمیت دارد. امیدوارم دوباره به روند خوب خود باز گردیم.

وی در مورد شانس صعود تیم استقلال تصریح کرد: ما هرگز تسلیم نمی‌شویم. الدحیل به تهران می‌آید و باید برنده آن مسابقه باشیم. ما پی‌درپی مسابقه داریم و باید ریکاوری کنیم. بازی بعدی ما در مشهد است و بعد از ریکاوری باید برای بازی بعد آماده شویم. این سفرها برای بازیکنان سخت است. ما در نیمه دوم دیدار برابر الهلال موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و باید روی پاس و ضربات آخر بیشتر تمرین کنیم. بله، ما شانس داریم و باید از این شانس استفاده کنیم.

شفر در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش در ابتدا دفاعی بازی کرد، گفت: شیفت کردن ما در این مسابقه خوب نبود. وقتی توپ سمت راست بود، باید سریع‌تر به سمت راست می‌رفتیم و وقتی به سمت مخالف می‌رفت باید سریع جابه‌جا می‌شدیم. ما شانس داشتیم، اما در خط حمله خوب توپ نگه نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: در 30 دقیقه اول بازی برای حریف خوب بود و بازیکنان ما باید بیشتر اضافه می‌شدند تا بیشتر موقعیت داشته باشیم، اما این کار را خوب انجام ندادیم. آنها دو بازیکن کنار خط داشتند و دو بازیکن به خط هافبک اضافه می‌شدند. در نیمه دوم وقتی یک گل عقب هستید، باید بیشتر ریسک کنید. سیستم ما درست بود و باید یک بازیکن را در خط هافبک استفاده می‌کردیم.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها