جگوار آی پیس به عنوان خودرو سال 2019 انتخاب شد

جگوار آی پیس (Jaguar I-Pace) در نمایشگاه خودرو نیویورک 2019 به عنوان بهترین خودروی سال 2019 معرفی شد. این خودرو علاوه بر پیروزی در رقابت اصلی، در بخش‌های بهترین طراحی سال و بهترین خودرو سبز سال 2019 نیز پیروز شد.

جگوار آی پیس به عنوان خودرو سال 2019 انتخاب شد

خودرو جگوار I-Pace توانست پس از رقابتی سخت به لقب خودروی سال 2019 برسد و در نمایشگاه خودرو نیویورک 2019 جایزه خود را دریافت کند. گفتنی است رقابت انتخاب خودرو سال 2019 در بخش‌های مختلف انجام می‌شود که خودرو جگوار آی پیس علاوه بر برنده شدن در رقابت اصلی و دریافت جایزه بهترین خودرو سال 2019، در دو قسمت دیگر یعنی خودرو سبز سال و طراحی سال نیز به برتری رسیده است و توانست در رقابت امسال 3 جایزه ارزشمند به دست آورد. البته این برای نخستین بار است که یک خودرو هم در بخش اصلی و هم در دو بخش فرعی جایزه دریافت می‌کند.

جگوار آی پیس بهتر از رقبای نامدار

جگوار آی پیس برای کسب جایزه بهترین خودروی سال 2019 از رقبای نامداری چون آئودی E-Tron و ولوو S60 عبور کرد و به صدر این لیست رسید. در بخش طراحی نیز این خودرو رقبایی چون سوزوکی جیمنی و ولوو XC40 را پشت سر گذاشت و به بهترین تبدیل شد. در بخش خودرو سبز سال نیز از آئودی E-Tron و هیوندای نکسو عبور کرد. در همین رابطه Ralf Speth، مدیرعامل جگوار-لندروور عنوان کرد کسب چنین جایزه‌هایی آن هم از دیدگاه هیئت‌داوران معتبر جهان افتخار بزرگی است. هدف ما رسیدن به آلایندگی صفر، ترافیک صفر و تصادف صفر است و جگوار آی پیس نخستین گام ما در این راه به شمار می‌رود.

منبع: گجت نیوز

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها