سیمئونه: هنوز به قهرمانی لالیگا امیدواریم!

اتلتیکو مادرید فردا در شرایطی میزبان والنسیا است که 9 امتیاز با بارسا اختلاف دارد و شانس قهرمانی این تیم بسیار اندک است.

سیمئونه: هنوز به قهرمانی لالیگا امیدواریم!

شکست 2-0 در زمین بارسا کار اتلتیکو برای کاهش فاصله در صدر جدول را بسیار دشوار کرد و با اختلاف 9 امتیازی و در حالی که تنها 5 بازی تا پایان فصل باقیمانده، شانس روخی بلانکوس برای قهرمانی، بسیار پایین پیش بینی می شود. اتلتیکو با 5 امتیاز بیشتر از رئال، رتبه دوم را در اختیار دارد.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو در نشست خبری بازی با والنسیا و در پاسخ به سوالی در مورد قطعی کردن رتبه دومی گفت:« در حقیقت من اینطور فکر نمی کنم. 5 بازی باقیمانده و هدف ما این است که تا آخرین ثانیه بجنگیم؛ شاید بتوانیم به بارسا نزدیک تر شویم. ما هنوز از قهرمانی ناامید نیستیم و برابر والنسیا به دنبال ارائه یک بازی خوب و کسب سه امتیاز هستیم.»

سیمئونه در مورد شرایط والنسیا گفت:« والنسیا تیمی دارد که می توانست رتبه بالاتری در جدول داشته باشد. آنها در خیلی از بازی ها در گلزنی بدشانس بوده اند. دیدارهایی که باید می بردند را مساوی کردند و خیلی هم کم مغلوب شده اند. از پیشرفت این تیم در مقطع پایانی فصل، تعجب نکردم. آنها تیمی قابل اعتماد، سازمان یافته و بسیار با کیفیت دارند. والنسیا به فینال کوپا دل ری رسیده و در نیمه نهایی لیگ اروپا هم حضور دارد. قطعا بازی سختی در انتظارمان است.»

تمدید یان اوبلاک:« او احتمالا بهترین دروازه بان دنیاست و تمدید او مثل تمدید سال گذشته گریزمان، برای ما بسیار مهم بود. این باعث خوشحالی من، هواداران و مسئولان باشگاه شد.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها