مشکل جدید اسکایپ پس از گذشت سه ماه هنوز برطرف نشده است!

نرم افزار اسکایپ نزدیک به سه ماه است که برای تعداد زیادی از کاربران اندرویدی مشکلاتی در پاسخ دادن به تماس اینترنتی ایجاد کرده که این مشکل هنوز رفع نشده است.

مشکل جدید اسکایپ پس از گذشت سه ماه هنوز برطرف نشده است!

کاربرانی که زیاد از نرم افزار اسکایپ برای برقراری تماس با دوستان، خانواده و همکاران خود استفاده می‌کنند، در معرض یک مشکل بزرگ قرار دارند. نسخه اندروید اسکایپ چند وقتی است که به یک باگ یا اختلال مواجه شده که تمامی تماس‌های کاربر را به صورت خودکار جواب می‌دهد، حتی زمانی که کاربر متوجه تماس نباشد یا نخواهد به تماسی جواب دهد، به صورت خودکار آن تماس جواب داده شده و اتصال برقرار می‌شود.

البته خود مایکروسافت بهترین منبع خواهد بود تا زمان و دلیل شروع این اختلال را بیان کند اما گزارشات حاکی از آن است که از ابتدای سال میلادی جدید در ماه ژانویه این مشکل در اپلیکیشن اسکایپ وجود دارد، در واقع در آن زمان اسکایپ با یک بروزرسانی از طرف توسعه دهندگان خود همراه بود و از آن به بعد این مشکل به وجود آمده است. متاسفانه با گذر زمان این مشکل گسترش پیدا کرده و حالا کاربران اندرویدی بیشتری درگیر این موضوع شده‌اند. در چند وقت اخیر در انجمن اینترنتی پشتیبانی مایکروسافت نیز شکایات کاربران از بروز این مشکل افزایش پیدا کرده است.

جالب است که از زمان شروع این مشکل تا کنون هیچ راه حلی برای آن ارائه نشده و کاربران مجبور به پاسخ دادن تمامی تماس‌های خود هستند، این مشکلی بسیار آزار دهنده است زیرا شاید در مواقعی کاربر نخواهد جواب یک تماس را بدهد اما با این وضع مجبور به این کار می‌شود. با توجه به گذشت حدود سه ماه از آغاز این اختلال، مایکروسافت تا کنون نتوانسته این مکل را برطرف سازد. در حال حاضر تنها راه برای کاربران آن است که نرم افزار اسکایپ خود را از دستگاه اندرویدی خود پاک نمایند تا زمانی که مایکروسافت این مشکل را رفع کند.

در قسمت تنظیمات اسکایپ گزینه‌ای با عنوان پاسخ خودکار به تماس‌های دریافتی (Answer incoming calls automatically) وجود دارد که با غیرفعال کردن آن نیز این مشکل برطرف نمی‌شود. خبر خوب آن است که مایکروسافت مشکل را شناسایی کرده و در نسخه بتا این نرم افزار آن را برطرف ساخته، کاربرانی که نمی‌توانند ار اسکایپ استفاده نمایند می‌توانند با حذف نسخه اصلی و نصب نسخه بتا (نسخه بتا جدا از نسخه اصلی است که ایرادات دیگری دارد)، به کار با نرم افزار ادامه دهند تا مایکروسافت بتواند این مشکل را در نسخه اصلی این اپلیکیشن برطرف سازد و با یک بروزرسانی آن را در اختیار کاربران قرار دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها