بهترین بازی های ماشین مسابقه ای برای اندروید

در این مقاله قصد داریم به شما بهترین بازی های ماشین مسابقه ای برای پلتفرم اندروید را معرفی کنیم. این بازی‌ها می‌توانند شما را ساعت‌ها سرگرم کنند.

بهترین بازی های ماشین مسابقه ای برای اندروید

اندروید دارای مجموعه‌ی عظیمی از انواع بازی های مسابقه ای چه رایگان و چه پولی است. به همین خاطر پیدا کردن بهترین عناوین در آن سخت است.

اما نگران نباشید٬ ما در این مقاله می‌خواهیم بهترین بازی های ماشین مسابقه ای ٬ دو یا حتی اسب‌دوانی را به شما معرفی کنیم.

بهترین بازی های ماشین مسابقه ای

Asphalt 9: Legends

بازی Asphalt 9 آپدیت‌های ماهانه‌ای را دریافت می‌کند و در آخرین نسخه‌ی آن آهنگ‌های جدید٬ اتومبیل‌های جدید٬ به‌روزرسانی‌های بخش چند نفره و غیره را شاهد بودیم. به عنوان یک بازی ماشین مسابقه ای در پلتفرم اندروید٬ Asphalt 9: Legends یک نقش بزرگ را ایفا می‌کند.

Speedboat Racing

ما یک بازی کمی متفاوت برای شما داریم. با این بازی مسابقه‌ای قایق‌های موتوری٬ شما باید با رقبای سرسخت رقابت کنید. با برنده شدن در مسابقات٬ شما پول به دست میاورید که می‌توانید از آن برای ارتقاء قایق خود استفاده کنید؛ البته این ارتقاء محدود خواهد بود. ضمنا به جای آنکه پشت قایق باشید٬ از کنار صفحه باید مسابقه را کنترل کنید.

برای مواجه نشدن با موانع و عبور در مسیر٬ تنها کاری که باید بکنید این است که شروع خوبی داشته باشید و دنده‌ها را به موقع عوض کنید.

Real Racing 3

یکی دیگر از بازی های ماشین مسابقه ای بسیار سرگرم کننده٬ Real Racing 3 است که بسیار شبیه به بازی‌های سری Forza است. شما به طور کامل کنترل وسیله‌ی نقلیه را در دست خواهید داشت و باید تمام تلاشتان را برای پیروز شدن در مسابقه انجام دهید. بهتر از این٬ بازی Real Racing گرافیک حیرت‌انگیز و احساس واقعی سرعت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

حالت‌های مختلفی در این بازی نظیر Career و Motorsports به چشم می‌خورد. با این حال بسیاری از آن‌ها نیازمند بازگشایی توسط شما هستند.

CSR Racing 2

CSR Racing 2 یک بازی اتومبیبرانی از سمت چپ به راست صفحه است که شما را به چالش‌های مختلفی می‌کشد. تمام داستان این بازی در مسابقه درگ و ارتقاء اتومبیل با حال و هوای فیلم سریع و خشن عجین است.

ارتقاء اتومبیل برای پیشرفت در این بازی حیاتی است. در حالی که زمانبندی تغییر دنده و نیترو مهم است٬ باید بدانید که اتومبیل‌های ارتقاء یافته عملکرد بهتری دارند. به طور مثال شما می‌توانید گیربکس‌های سریع‌تر یا نیتروهای طولانی‌تری داشته باشید.

Traffic Racer

در این بازی٬ هدف رانندگی با بیشترین سرعت ممکن برای طولانی‌ترین مدتی که می‌توانید بدون تصادف برانید است. حالت‌های مختلفی در این بازی نظیر رانندگی در یک مسیر چهارلاینی یا دو لاین وجود دارد. زمانی که تصادف کنید٬ بازی تمام می‌شود. برای کنترل خودرو شما باید به چپ و راست بروید و سرعتتان را همچنان بالا نگه دارید. اگر به دنبال یک بازی بی‌پایان هستید٬ Traffic Racer گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

LoL Kart

LoL Kart یک بازی مسابقه‌ای جذاب است که در آن شما با موجودات خنده‌داری روبرو خواهید بود. کاراکترهای کارتونی این بازی که اتومبیل‌های باورنکردنیشان را می‌رانند٬ شما را سرگرم خواهند کرد. شما می‌توانید خودروهای دیگر را منفجر کنید٬ راه آن‌ها را مسدود کنید یا از نیترو برای افزایش پیدا کردن شتاب خودروی خود و عبور از خط پایان استفاده کنید.

Hovercraft: Takedown

بازی Hovercraft: Takedown با ارائه‌ی المان‌هایی به سبک ماین کرافت٬ شما را به یک بازی ماشین مسابقه‌ای متفاوت خواهد برد. کافیست هرآنچه در مسیر روبرویتان قرار دارد را نابود کنید.

البته به یاد داشته باشید رقبا هم با شما خواهند جنگید. دیگر وسایل نقلیه نیز می‌توانند با گلوله‌هایشان قدرت شلیک شما را خنثی کنند. برای فرار از دست گلوله‌ها به کسب مهارت نیازمندید. در راه نیز جوایزی را دریافت خواهید کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید اتومبیل خود را ارتقاء دهید.

Clan Race

حالا وقت آن رسیده تا یک بازی موتورسواری را معرفی کنیم؛ یک بازی برای عاشقان موتورهای پرشی. Clan Race شما را در کنار سه موتورسوار دیگر قرار می‌دهد تا با آن‌ها رقابت کنید و تلاش کنید در پایان، اول شوید.

در راه موانعی جلوی موتور شما قرار می‌گیرند که باید با کنترل‌های عقب و جلو بر آن‌ها غلبه کنید. همچنین یک دکمه‌ی نیترو برای به دست آوردن سرعت بیشتر در مسیرهای هموار نیز وجود دارد.

Photo Finish Horse Racing

با کنترل‌های ساده و به طرز عجیبی جذاب، Photo Finish Horse Racing شما را به دنیای مسابقات سوارکاری خواهد برد. در این بازی مهارت‌های شما می‌توانند در برنده شدنتان تعیین کننده باشند. شما باید با قدرتمندتر کردن اسب خود یا حتی خرید اسبی قوی‌تر، برای برنده شدن در این بازی خرج کنید.

بردن یک مسابقه در این بازی بسیار دشوار است و شما باید در ابتدا به خوبی تمرین کنید تا قلق‌های بازی دستتان بیاید.

Fun Run 3: Arena

مجموعه‌ی Mario Kart موفقیت چشمگیری را به دست آورد. یکی از ابعاد کلیدی این بازی استفاده از ترفندها، وسایل و هر اسلحه‌ای است که می‌توانید در رقابت از آن استفاده کنید. بازی Fun Run 3: Arena یک بازی اسکرول از کنار با سبک کارتونی است که شما را در دنیای رقابتی حیوانات جذاب قرار می‌دهد. این بازی نیز از ویژگی‌های یکسانی با ماریو کارت بهره می‌برد که همین باعث جذاب شدنش خواهد بود.

منبع: گجت نیوز

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها