کشف و ضبط 560 تخته پتوی قاچاق در ایجرود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: از یک دستگاه خودروی وانت‌نیسان 560 تخته پتوی قاچاق در شهرستان ایجرود کشف و ضبط شد.

کشف و ضبط 560 تخته پتوی قاچاق در ایجرود

مرتضی ممیزی منطقه زنجان، اظهار کرد: از یک دستگاه خودروی وانت‌نیسان 560 تخته پتوی قاچاق در شهرستان ایجرود کشف و ضبط شد.

این مسئول ادامه داد: این پرونده یک متهم دارد که مدارکی را دال بر قانونی بودن محموله ارائه کرد ولی با استعلامات انجام شده، مدارک ذی‌ربط با محموله مطابقت نکرده و قاچاق بودن آن محرز شد.

وی افزود: بر اساس حکم صادره، کالاها به نفع دولت ضبط شده و متهم به پرداخت 745 میلیون ریال به حساب دولت محکوم شد و این حکم در دادگاه تجدیدنظر عینا تایید و قطعی است.

ممیزی با اشاره به اینکه برای مبارزه با قاچاق کالا، اقدامات هوشمندانه و همه‌جانبه تمامی دستگاه‌های اجرایی نیاز است، گفت: قاچاق کالا، پدیده‌ای وسیع و گسترده است که برای مبارزه با این پدیده، باید از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی به‌ویژه رسانه‌ها استفاده کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، یادآور شد: باید اقدامات فرهنگی دستگاه‌های اجرایی در راستای مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز افزایش یابد و باید به این نکته اشاره کرد که مردم در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا در جامعه، نقش مهمی بر عهده دارند، مردم باید در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مشارکت لازم را داشته باشند؛ به گونه‌ای که باید این موضوع به یک مطالبه عمومی و همگانی در جامعه تبدیل شود.

منبع: ایسنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها