رئیس جدید دیوان عالی کشور منصوب شد/ دستگاه قضا رویکرد جوان گرایی را در نظر گرفته است

سخنگوی جدید دستگاه قضا از تغییر رئیس دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: در انتخابات جدید دستگاه قضا رویکرد جوان گرایی در نظر گرفته شده است.

رئیس جدید دیوان عالی کشور منصوب شد/ دستگاه قضا رویکرد جوان گرایی را در نظر گرفته است

غلامحسین اسماعیلی در اولین نشست خبری خود در سمت سخنگوی دستگاه قضا که بعد از ظهر امروز (سه شنبه) با حضور اصحاب رسانه برگزار شد در خصوص تغییرات جدید در دستگاه قضا اظهار کرد: جابجایی امروز که رئیس قوه قضائیه تصمیم به انجام آن گرفتند این است که از آنجا که حجت‌الاسلام به افتخار بازنشستگی نائل آمدند ریاست قوه قضائیه طی دو نشست طولانی با قضات عالی کشور و بر اساس مشورت‌هایی که از این طریق صورت گرفت آقای حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم که از قضات قدیمی دیوان عالی کشور و رئیس یکی از شعبات دادگاه تجدید نظر هستند و بیش از ۳۰ سال سابقه قضاوت دارند را امروز به عنوان رئیس جدید دیوان عالی کشور منصوب کنند.

وی افزود: سایر انتصابات هر گاه اتفاق افتاد و رقم خورد به اطلاع مردم و رسانه‌ها خواهیم رساند.

سخنگوی جدید دستگاه قضا اظهار کرد: در انتخابات دستگاه قضا جوان گرایی وجود دارد.

وی افزود: دیوان عالی کشور اقتضا خاص خودش را دارد نکته مهم این است که رئیس دیوان عالی کشور از درون دستگاه قضائی بوده است.

اسماعیلی با بیان این که توجه ویژه به درون گرایی در تغییرات جدید دستگاه قضا وجود دارد گفت: تلاش می‌شود انتخاب مدیران از داخل مجموعه قوه قضائیه باشد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها