چه زمانی باید به روان‌شناس مراجعه کنیم؟

کارشناسان حوزه بهداشت روان معتقدند وقتی در کارهایتان به شدت دچار مشکل می‌شوید و نمی‌توانید کارهای روزانه‌تان را انجام دهید باید به روان‌شناس مراجعه کنید.

چه زمانی باید به روان‌شناس مراجعه کنیم؟

روان‌شناسان معتقدند در چند مورد شما نیاز به مراجعه اساسی به روان‌شناس دارید و بدون فوت وقت باید سراغ یک روان‌شناس بروید. این گروه از متخصصان می‌گویند زمانی که شما به مدت طولانی و در حد زیادی احساس غم و ناراحتی می‌کنید و هر چقدر دوستان و نزدیکانتان با شما صحبت می‌کنند مشکلتان حل نمی‌شود، باید به روان‌شناس مراجعه کنید.

اما این موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود اگر دچار یأس فلسفی شدید و کارهای روزانه‌تان هم را نمی‌توانستید انجام دهید باید فکری برای خودتان کنید، زیرا گاهی عدم تمرکز بر روی کارها سبب می‌شود عملکرد شغلی‌تان پایین بیاید و همین موضوع شمارا ناراحت‌تر خواهد کرد.

گاهی اوقات شما مدام نگران هستید و انتظار شنیدن اخبار بد و ناگوار را دارید در این شرایط نیز باید حواستان به خودتان باشد و حتماً به روان‌شناس مراجعه کنید.

اما بعضی از مواقع به‌جایی می‌رسید که رفتارهایتان به خودتان و اطرافیانتان صدمه وارد می‌کند به‌طور مثال سبب می‌شود مدام سیگار بکشید و یا اینکه رفتارهای پرخاشگرانه نشان دهید. در چنین مواردی نیز باید خودتان را به یک روان‌پزشک معرفی و با صحبت با او مشکل را برطرف کنید.

منبع: آنا

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    تو این اوضاع هر روز!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها