هشدار برنی سندرز به دموکراتها نسبت به تمرکز افراطی بر استیضاح ترامپ

سناتور برنی سندرز به دموکراتهای آمریکا نسبت به تمرکز افراطی بر مساله استیضاح دونالد ترامپ و این که اصرار آنها بر استیضاح او در نهایت به نفع ترامپ و به ضرر دموکراتها تمام شود هشدار داد.

هشدار برنی سندرز به دموکراتها نسبت به تمرکز افراطی بر استیضاح ترامپ

برنی سندرز که یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری دموکراتهای آمریکا است در اظهاراتی در جریان یک مراسم برپا شده از سوی شبکه سی.ان.ان گفت، کاملاً از تحقیقات مجلس نمایندگان آمریکا درباره این که ترامپ برای تحقیقات رابرت مولر بازرس ویژه پرونده ارتباط کمپین 2016 ترامپ با روسیه، مانع ایجاد کرده حمایت می‌کند.

با این حال او در ادامه تصریح کرد، از این بابت نگران است که دموکراتها نسبت به مسائلی که بیشترین اهمیت را برای آمریکایی‌ها دارند، در صورت اقدام برای استیضاح دونالد ترامپ، بی‌توجهی و غفلت نشان داده و این مسائل را رها کنند.

به گزارش پایگاه هیل، سندرز تاکید کرد: چنانچه در یک سال و یا یک سال و نیم آینده و با نزدیک شدن به التهابات انتخاباتی تمام صحبت کنگره درباره استیضاح ترامپ باشد و هی روی ترامپ و مولر مانور دهند، دیگر ما مجالی برای صحبت درباره مسائلی نظیر بیمه بهداشت و درمان و یا افزایش پایه دستمزد و یا مبارزه با تغییرات آب و هوایی و مابقی مسائل مهم برای مردم عادی آمریکا نخواهیم داشت و من نگران هستم که این در نهایت به نفع ترامپ تمام شود.

پیش از سندرز نیز سناتور الیزابت وارن که از مجلس نمایندگان آمریکا تقاضای آغاز استیضاح ترامپ را کرده گفت: نباید مساله سیاست در چگونگی پاسخ مجلس نمایندگان به گزارش مولر مطرح شود.

او اظهار کرد: اگر هر انسان دیگری چیزهایی که در گزارش مولر مستند شده است را انجام داده بود تاکنون دستگیر شده و به زندان افتاده بود. در کشور ما ممانعت از اجرای عدالت یک جرم جدی است. مولر فکر می‌کرد که قادر به طرح یک کیفرخواست علیه یک رئیس جمهور روی کار در آمریکا نیست. من فکر می‌کنم او در این مورد اشتباه فکر می‌کند اما این اعتقاد او است. مساله مربوط به سیاست نیست بلکه مربوط به اصول است.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها