امباپه رقیب اصلی مسی برای فتح کفش طلا

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن با هت‌تریک دیروز خود برای این تیم به رکورد گلزنی خارق‌العاده‌ای دست یافت تا بعد از لیونل مسی دومین گلزن برتر این فصل اروپا باشد.

امباپه رقیب اصلی مسی برای فتح کفش طلا

پاری سن ژرمن دیشب با درخشش دوباره ستاره جوانش کیلیان امباپه و هت‌تریک او هشتمین قهرمانی‌اش در لیگ فرانسه را جشن گرفت. با اینکه قهرمانی PSG در فرانسه حالا دیگر به اتفاقی عادی تبدیل شده و توجه چندانی برنمی‌انگیزد اما درخشش بی‌نظیر امباپه در فصل جاری و آمار گلزنی خارق‌العاده‌ او توجه زیادی را به این ستاره فرانسوی جلب کرده است.

امباپه که بعد از قهرمانی در جام جهانی به همراه تیم ملی فرانسه با اعتماد به نفسی به مراتب بیشتر قدم به فصل جدید فوتبال باشگاهی گذاشت، برای PSG فوق‌العاده کار کرده و در26 حضور خود در لوشامپیونا 27 گل به ثمر رسانده است.

در پنج لیگ بزرگ اروپایی، در فصل جاری تنها یک نفر موفق شده تعداد گلهای بیشتری نسبت به امباپه به ثمر برساند: لیونل مسی، ستاره بزرگ بارسلونا. اعجوبه آرژانتینی که در این فصل 30 بار با پیراهن بارسا در لالیگا به میدان رفته و 33 گل به ثمر رسانده است.

با اینکه مقایسه‌ی لیگ 1 و لالیگا شاید چندان درست نباشد اما امباپه به سرعت در حال تبدیل شدن به ستاره‌ای است که نامش همه جا در کنار نام لیونل مسی به چشم می‌خورد.

مسی زمانی که همسن و سال امروز امباپه بود و 20 سال داشت، پایش تازه به گلزنی باز شده بود. مسی در فصل 2007-2008 با پیراهن بارسلونا در 28 مسابقه به میدان رفت و تنها موفق به زدن 10 گل شد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها