نامه دوم باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا در اعتراض به الاهلی

باشگاه پرسپولیس با توجه به ادامه رفتارهای غیر اخلاقی باشگاه الاهلی عربستان در بلیت فروشی که به بروز مشکل برای بسیاری از هواداران و هموطنان عزیز منجر شد به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کرد.

نامه دوم باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا در اعتراض به الاهلی

باشگاه پرسپولیس با توجه به ادامه رفتارهای غیر اخلاقی باشگاه الاهلی عربستان در بلیت فروشی که به بروز مشکل برای بسیاری از هواداران و هموطنان عزیز منجر شد و همچنین در واکنش به رفتار بازیکنان این تیم در شادی پس از گل، نامه‌ای را خطاب به کنفدراسیون فوتبال آسیا و ناظر مسابقه صادر کرد.

متن نامه ارسالی به شرح زیر است:

لیگ قهرمانان 2019 آسیا - مسابقه الاهلی عربستان - پرسپولیس ایران

22 آوریل 2019

اعتراض پرسپولیس علیه رفتار غیر اخلاقی الاهلی عربستان

جناب آقای سعید المصری، ناظر محترم مسابقه فوق

مطابق با نامه قبلی ما در تاریخ 21 آوریل 2019 با موضوع مورد اشاره، مایل هستیم اعلام کنیم؛ مشکل بلیت فروشی در روز مسابقه همچنان ادامه پیدا کرد و تیم الاهلی یک بار دیگر به قول و تعهد خود عمل ننمود. به این ترتیب بلیت فروشی در صبح روز مسابقه آغاز نشد.

همانطور که به خوبی شاهد بودید، الاهلی، بلیت فروشی را بعد از ساعت 15 آغاز نمود و این خود شما بودید که شخصا تصمیم گرفتید برای حل مشکل به استادیوم بروید. شما شاهد بودید که تعداد کثیری از طرفداران مجبور شدند هوای گرم را برای ساعت‌ها تحمل کنند تا موفق به تهیه بلیت شوند.

مورد دومی که مورد اعتراض ما قرار دارد، بی‌احترامی فاحش و آشکار نسبت به قوانین و مسولیت‌های اخلاقی توسط بازیکنان الاهلی در شادی پس از گل است.

بازیکنان الاهلی پس از آن که گل اول خود را به ثمر رساندند به سمت تماشاگران ما رفتند و مرتکب رفتارهای غیر قابل قبول شدند. ما قویا بر این اعتقاد هستیم که چنین رفتاری موجب خدشه‌دار شدن وجهه، اعتبار و شهرت لیگ قهرمانان آسیا است و ما امیدواریم کنفدراسیون فوتبال آسیا، اقدام مناسب قانونی و انضباطی بر علیه این گونه رفتار، داشته باشد.

همچنین از فدراسیون فوتبال ایران درخواست می‌شود، نامه ما را به کمیته‌های مزبور در کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع دهد.

با تقدیم احترام

ایرج عرب

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس

منبع: سایت رسمی باشگاه پرسپولیس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها