جنجال‌های تمام‌نشدنی رییس الهلال

رئیس پرحاشیه الهلال یک بار دیگر با مصاحبه های تند خود در آستانه بازی با استقلال جنجال ساز شد.

جنجال‌های تمام‌نشدنی رییس الهلال

جنگ های لفظی میان سامی الجابر اسطوره سابق باشگاه الهلال با امیر بن فیصل رئیس فعلی این باشگاه همچنان ادامه دارد تا جایی که پای مربی پرتغالی سابق این تیم نیز در این جنگ ها به میان کشیده شده است.


امیر بن فیصل که این روزها خود شخصا بر تمامی امور رقیب استقلال نظارت دارد و دیشب در ابوظبی هم حضور فعالی در آخرین جلسه تمرینی این تیم قبل از بازی با استقلال ایران داشت این بار در واکنش به صحبت های سامی الجابر حرف های تندی علیه رئیس قبلی و مربی پرتغالی بر زبان آورد.


بن فیصل با دفاع از زوران مامیچ و تلاش های مربی کروات برای موفقیت الهلال گفت:« آنهایی که مدام از ژسوس و ماندن او در الهلال صحبت می کنند باید این واقعیت را بدانند اگر من مربی پرتغالی را برکنار نمی کردم الان باید با این مربی با تیم های التعاون، الشباب و الوحده برای رده چهارم یا پنجم می جنگیدیم نه برای قهرمانی!».


بن فیصل علاوه بر تمام جنگ های لفظی که با رئیس و اسطوره سابق الهلال دارد این روزها با مقامات فدراسیون فوتبال عربستان نیز درگیری های زیادی پیدا کرده تا جایی که یک بار دیگر با انتقاد شدید از برنامه فشرده الهلال در چهار جامی که این تیم درگیر بود حسابی جنجال ساز شده است. قهرمان عربستان بعد از بازی امشب با استقلال باید بلافاصله به ریاض بازگردد تا خودش را برای جدال با التعاون در نیمه نهایی جام حذفی عربستان آماده کند که روز جمعه برگزار می شود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها