‌آئین عمامه‌گذاری ۱۴ طلبه حوزه علمیه حضرت بقیه‌الله(عج) در اهواز+ تصویر‌

مراسم تلبس ۱۴ طلبه حوزه علمیه حضرت بقیه الله(عج) تهران با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و جمعی دیگر از مسئولان در اهواز برگزار شد.

‌آئین عمامه‌گذاری ۱۴ طلبه حوزه علمیه حضرت بقیه‌الله(عج) در اهواز+ تصویر‌

مراسم تلبس 14 طلبه حوزه علمیه حضرت بقیه الله(عج) تهران باحضور آیت‌الله موسوی جزایری، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد موسی بن جعفر(ع) برگزار شد.

این مراسم نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری بین‌المللی برگزار شد و در ادامه حجت‌الاسلام دسمی، متولی حوزه علمیه حضرت بقیه الله(عج) تهران ضمن تشریح عملکرد و فعالیت‌های این مجموعه به مسیری که در این مدت طی کرده اشاره کرد.

خوزستان| آئین تعمیم تعدادی از طلاب شهرستان اندیمشک به روایت تصاویر 700 نفر از طلاب حوزه علمیه قم ملبس شدند مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه معصومیه قم برگزار شد

در بخش دیگری از مراسم از تلاش و مجاهدت‌های آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در کسوت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه تقدیر و تشکر به عمل آمد و به رسم یادبود تابلوی نفیس، یک جلد قرآن کریم و یک لوح تقدیر اهداء شد.

در ادامه تصاویری از مراسم تلبس طلاب حوزه علمیه را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها