رئیس کل دادگستری گلستان: با مسببان و اهمال‌کنندگان احتمالی در سیل اخیر برخورد می‌شود

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه مردم انتظار دارند با مسببان و اهمال‌کنندگان احتمالی در سیل برخورد شود، گفت: مردم منتظر برخورد با مسببان هستند.

رئیس کل دادگستری گلستان: با مسببان و اهمال‌کنندگان احتمالی در سیل اخیر برخورد می‌شود

هادی هاشمیان صبح امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان اظهارداشت: همه دستگاه ها موظف هستند در مسیر تحقق شعار رونق تولید تلاش کنند. هرچند برخی در زیرمجموعه هستند ممکن است پاک دستی مدیران را زیرسوال ببرند. امسال باید گلوگاه‌ها را بشناسیم و با متخلفان برخورد کنیم.

وی افزود: دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان در کنار دستگاه های اجرایی قرار دارد. برخی مدیران فکر می‌کنند که فقط دستگاه‌های نظارتی باید با تخلف‌ها برخورد کنند در حالی‌که این افراد به عنوان مدیر یک دستگاه، عاملی نظارتی هستند. مدیران دستگاه‌ها تکلیف دارند در برخورد با تخلفات اداری پیشگام باشند.

رئیس کل دادگستری استان بیان داشت: اگر مدیری متوجه شود که جریان سوئی در دستگاه اجرایی در حال شکل‌گیری است این مدیر باید با متخلفان برخورد کند در غیر این صورت مدیر دستگاه متخلف خواهد بود و برخورد کیفری با این فرد شکل خواهد گرفت.

مدارس روستاهای تحت تاثیر سیلاب سیستان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد زاهدان| روستای ارگ میر در محاصره سیل قرار گرفت کنترل 100میلیون مترمکعب سیلاب در استان قم

وی با بیان اینکه اقتصاد گلستان بر پایه کشاورزی است، گفت: شورای حفظ حقوق بیت‌المال، دستگاه قضایی و ستاد اقتصادمقاومتی می‌توانند برای رفع مشکلات این حوزه کمک زیادی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه به سیل اخیر در استان اشاره کرد و افزود: آب همه جا آبادانی ایجاد می‌کند؛ دلیل اینکه نتوانستیم از این بارش‌ها استفاده کنیم ضعف و بی‌برنامگی ماست. افرادی که در حاشیه رودخانه بودند با تخریب و گرفتن حریم و ما هم با دادن مجوزها مقصر هستیم.

هاشمیان گفت: قانون توزیع عادلانه آب تکلیف همه بخش‌ها را مشخص کرده است. باران به عنوان نعمت الهی باید سبب شکوفایی و آبادانی شود اما اقدامات ما به گونه‌ای بوده که بارش باران سبب ترس و دلهره مردم می‌شود.

وی با تاکید بر آسیب‌شناسی علل و عوامل سیل اخیر خاطرنشان کرد: درست است که باران بیش از سال‌های گذشته در استان بارید اما اگر مدیریت می‌شد حداقل آسیب‌ها کاهش پیدا می کرد.

هاشمیان با بیان اینکه مردم انتظار دارند با مسببان و اهمال‌کنندگان احتمالی در سیل اخیر برخورد شود، گفت: هرچند اولویت ما در زمان بحران سیل امداد و نجات و در قدم بعدی رفع گرفتاری ها و جبران خسارت های سیل بود اما مردم منتظر برخورد با مسببان احتمالی هستند.

منبع: تسنیم

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها