اتوبوس تصادف مرگبار دورود ـ خرم‌آباد «بین‌شهری» بود

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کوهدشت گفت: اتوبوس حامل زائران این شهرستان که در محور دورود ـ خرم‌آباد دچار سانحه تصادف شده متعلق به ناوگان درون‌شهری شهر خرم‌آباد است.

اتوبوس تصادف مرگبار دورود ـ خرم‌آباد «بین‌شهری» بود

محمدامین رحیمی مقدم اظهار داشت: اتوبوس حامل زائران کوهدشت که در محور دورود-خرم‌آباد دچار سانحه تصادف شده متعلق به ناوگان درون‌شهری شهر خرم‌آباد است.

وی افزود: وضعیت ایمنی و سلامتی راننده اتوبوس‌های ناوگان بین‌شهری تحت‌نظر شرکت حمل‌ونقل به‌طور مرتب کنترل می‌شود، اما اتوبوس‌های درون‌شهری که متعلق به ناوگان شهرداری هستند، حق تردد بین‌شهری را ندارند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کوهدشت عنوان کرد: فعالیت افرادی که از زائران برای اعزام به اماکن متبرکه به‌صورت خانگی ثبت‌نام می‌کنند، غیرقانونی بوده و باید از طریق مؤسسات و شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر که مجوز قانونی برای جابه‌جایی مسافران و زائران را دارند اقدام شود.

در شامگاه یک‌شنبه یک دستگاه اتوبوس حامل زائران کوهدشت که در حال بازگشت از سفر زیارتی جمکران بود در 5 کیلومتری خروجی دورود به‌سمت پلیس‌راه واژگون شد و این سانحه تصادف مصدومیت 45نفر و فوت پنج نفر را در جاده‌های لرستان رقم زد.

منبع: تسنیم

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها