انتقاد روحانی معروف اینستاگرام از پروژه ایران مال/ صدرالساداتی: ما انقلاب کردیم کاخ‌نشینی از بین برود


2 اردیبهشت 1398 - 22:25
filemanager/6/siasi/6E746DAE-3F4F-40D3-A093-FE1836FD7A7E
مهدی صدرالساداتی روحانی معروف اینستاگرام در پستی از ساخت پروژه ایران مال انتقاد کرد.

به گزارش خبر فوری، سید مهدی صدرالساداتی که یک روحانی مشهور در اینستاگرام است و معمولا پستهایی جنجالی علیه برخی سیاستمداران و افراد صاحب قدرت  منتشر می‌کند، اخیرا طی پستی مطالبی را در مورد ساخت پروژه ایران مال و صاحب آن منتشر کرده است.

صدرالساداتی در بخشی از کپشن پستش نوشت:

۴۰ سال پیش که دبی بود، ما اینجا فروشگاه‌های تقلیدی از هرودز لندن داشتیم.انقلاب کردیم تا کاخ‌نشینی و کوخ‌نشینی برود و ثروت این مملکت عادلانه در سرتاسر ایران تقسیم شود. در چهلمین سال انقلاب مستضعفین قصرهایی به سرما‌یه‌گذاری ۲۲ هزار میلیارد در غرب تهران به تقلید از دبی، با ده‌ها هزار متر تخلف ساخته شد.

ثمره خون دل مستضعفین و بیچاره‌ها، بغضهای گودنشینان و مجاهدت‌های پابرهنگان و جانبازان می‌شود یک مسئول مذهبی موجه در انقلاب اسلامی.

صدرالساداتی در این پست خود با انتقاد از اشرافیت مذهبی ساخت ایران مال را مدل پیچیده بومی‌سازی شده کاپیتالیسم دانسته است.

مهدی صدرالساداتی روحانی معروف اینستاگرام در پستی از ساخت پروژه ایران مال انتقاد کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

filemanager/6/siasi/6E746DAE-3F4F-40D3-A093-FE1836FD7A7E
2 اردیبهشت 1398 - 22:25

به گزارش خبر فوری، سید مهدی صدرالساداتی که یک روحانی مشهور در اینستاگرام است و معمولا پستهایی جنجالی علیه برخی سیاستمداران و افراد صاحب قدرت  منتشر می‌کند، اخیرا طی پستی مطالبی را در مورد ساخت پروژه ایران مال و صاحب آن منتشر کرده است.

صدرالساداتی در بخشی از کپشن پستش نوشت:

۴۰ سال پیش که دبی بود، ما اینجا فروشگاه‌های تقلیدی از هرودز لندن داشتیم.انقلاب کردیم تا کاخ‌نشینی و کوخ‌نشینی برود و ثروت این مملکت عادلانه در سرتاسر ایران تقسیم شود. در چهلمین سال انقلاب مستضعفین قصرهایی به سرما‌یه‌گذاری ۲۲ هزار میلیارد در غرب تهران به تقلید از دبی، با ده‌ها هزار متر تخلف ساخته شد.

ثمره خون دل مستضعفین و بیچاره‌ها، بغضهای گودنشینان و مجاهدت‌های پابرهنگان و جانبازان می‌شود یک مسئول مذهبی موجه در انقلاب اسلامی.

صدرالساداتی در این پست خود با انتقاد از اشرافیت مذهبی ساخت ایران مال را مدل پیچیده بومی‌سازی شده کاپیتالیسم دانسته است.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


28

نظرات 6
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
علی درخشیده 1 3 پاسخ 1398/2/3 -10:44

ایشون حرف مفت زیاد میزنه فقط گزینشی عمل میکنه با اونائی که مراوده داره جرات نداره یه جمله بگه

مصطفی امیدی 1 1 پاسخ 1398/2/3 -08:15

سلام کاملا درست میگه به امید روزی که قدر خون شهدا واشک مادرانشان دریابیم

ز . طلا 6 0 پاسخ 1398/2/3 -00:59

من به شخصه در این نظام به این مرحله رسیدم که از هیچ یک از مسئولین توقعی نداشته باشم چون سابقه نشون داده که مسئولین بالاتفاق بجای اینکه به فکر مردم باشن به فکر خود و اطرافیانشان هستند ولی فقط از یک نفر توقع دارم چرا در مقابل بی عدالتی ها ورود نمی کنه و جلوی این افراد در چپاول ثروت این مملکت هستند رو نمی گیره مگه نه اینکه ما رهبر این نظام رو رهبر مستضعفان می دونیم پس از اون توقع داریم جلوی این بی عدالتی ها رو بگیره ودر هر جایی که حقوق این مردم پایمال میشه ورود کنه و جلوی این افراد رو بگیره مردم چشم امید شون اینه که کسی کاری اساسی بکنه .چون روز به روز داره فاصله مردم با نظام بیشتر میشه و این به نفع هیچ کس نیست.

محمد 3 5 پاسخ 1398/2/2 -23:54

هر کسی برای خودش نظر می دهد در حد لالیگا پس لطفا معماری هایی که در مساجد جامع قدیم ودر ۶۰۰ سال پیش ساخته شده واتفاقا هم لاکچری بوده برای ان زمان و از افتخارات شما است یا خانه های قدیمی بزرگ نظر دهید و ما را گوارا کنید از اظهارات خودتان ممنون می شویم!!!!!

....... 3 1 پاسخ 1398/2/2 -23:20

در پس پرده مال سازی چیست ؟ اختلاس ؟ پول شویی ؟ واقعا" چیست ؟

رضا 8 1 پاسخ 1398/2/2 -23:02

کار از کار گذشته آقا دزدی و کلاهبرداری سیستمی شده در ایران پول روی پول میاد و بدبختی روی فلاکت.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
;
پیشنهاد ما
رئیس مجلس برای اقناع نمایندگان رابطانی دارد/ دنبال اصلاح‌طلب‌های ضعیف‌تر که برویم، مظلمه‌اش می‌ماند/ مجلس بعدی یکدست است و اصولگرا/ رابط مشخص رهبری برای ارتباط با سران قوا
پرفسور کردوانی: سیل از مدیریت سد می‌آید نه از خود سد/ تصور نکنیم که این بارندگی‌ها، تابستان بدون خشکسالی در پی دارد
باید از مردم عذرخواهی کنیم / از روزی که دنبال ژن برتر رفتیم، اصلاح‌طلبی هویت خود را از دست داد/  در خبرگان به کسانی رای دادم که دیناری قبولشان نداشتم/ شما که می‌گویید "رضاشاه روحت شاد"، از او چه سراغ دارید؟ چهار تا سد؟
احتمال کودتای آمریکا دانشجویان را به تسخیر سفارت وادار کرد/ دانشجویان براساس درک واقعیت‌ها اقدام کردند/ سازمان‌های بین المللی اذعان دارند که ایران به مذاکره پایبند بوده است
تمام حواشی تماس‌های تلفنی ترامپ؛ از قطع کردن بدون خداحافظی تا شایعه شنود روسها / روش ترامپ در گفتگوی تلفنی چیست و چرا اصرار دارد ایرانی‌ها با او تماس بگیرند؟
رفع حصر شروع شده اما تدریجی است/ تُن صدای رئیس‌جمهور و بردارش شباهتی ندارد/ رئیسی با روحانی، مثل ناطق با خاتمی رفتار کند
آماده ام با ترامپ در مقابل دوربین های تلویزیونی مذاکره کنم