انتقاد روحانی معروف اینستاگرام از پروژه ایران مال/ صدرالساداتی: ما انقلاب کردیم کاخ‌نشینی از بین برود

مهدی صدرالساداتی روحانی معروف اینستاگرام در پستی از ساخت پروژه ایران مال انتقاد کرد.

انتقاد روحانی معروف اینستاگرام از پروژه ایران مال/ صدرالساداتی: ما انقلاب کردیم کاخ‌نشینی از بین برود

به گزارش خبر فوری ، سید مهدی صدرالساداتی که یک روحانی مشهور در اینستاگرام است و معمولا پستهایی جنجالی علیه برخی سیاستمداران و افراد صاحب قدرت منتشر می‌کند، اخیرا طی پستی مطالبی را در مورد ساخت پروژه ایران مال و صاحب آن منتشر کرده است.

صدرالساداتی در بخشی از کپشن پستش نوشت:

۴۰ سال پیش که دبی بود، ما اینجا فروشگاه‌های تقلیدی از هرودز لندن داشتیم.انقلاب کردیم تا کاخ‌نشینی و کوخ‌نشینی برود و ثروت این مملکت عادلانه در سرتاسر ایران تقسیم شود. در چهلمین سال انقلاب مستضعفین قصرهایی به سرما‌یه‌گذاری ۲۲ هزار میلیارد در غرب تهران به تقلید از دبی، با ده‌ها هزار متر تخلف ساخته شد.

ثمره خون دل مستضعفین و بیچاره‌ها، بغضهای گودنشینان و مجاهدت‌های پابرهنگان و جانبازان می‌شود یک مسئول مذهبی موجه در انقلاب اسلامی.

صدرالساداتی در این پست خود با انتقاد از اشرافیت مذهبی ساخت ایران مال را مدل پیچیده بومی‌سازی شده کاپیتالیسم دانسته است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • رضا
    0

    کار از کار گذشته آقا دزدی و کلاهبرداری سیستمی شده در ایران پول روی پول میاد و بدبختی روی فلاکت.

  • .......
    0

    در پس پرده مال سازی چیست ؟ اختلاس ؟ پول شویی ؟ واقعا" چیست ؟

  • محمد
    0

    هر کسی برای خودش نظر می دهد در حد لالیگا پس لطفا معماری هایی که در مساجد جامع قدیم ودر ۶۰۰ سال پیش ساخته شده واتفاقا هم لاکچری بوده برای ان زمان و از افتخارات شما است یا خانه های قدیمی بزرگ نظر دهید و ما را گوارا کنید از اظهارات خودتان ممنون می شویم!!!!!

  • ز . طلا
    0

    من به شخصه در این نظام به این مرحله رسیدم که از هیچ یک از مسئولین توقعی نداشته باشم چون سابقه نشون داده که مسئولین بالاتفاق بجای اینکه به فکر مردم باشن به فکر خود و اطرافیانشان هستند ولی فقط از یک نفر توقع دارم چرا در مقابل بی عدالتی ها ورود نمی کنه و جلوی این افراد در چپاول ثروت این مملکت هستند رو نمی گیره مگه نه اینکه ما رهبر این نظام رو رهبر مستضعفان می دونیم پس از اون توقع داریم جلوی این بی عدالتی ها رو بگیره ودر هر جایی که حقوق این مردم پایمال میشه ورود کنه و جلوی این افراد رو بگیره مردم چشم امید شون اینه که کسی کاری اساسی بکنه .چون روز به روز داره فاصله مردم با نظام بیشتر میشه و این به نفع هیچ کس نیست.

  • مصطفی امیدی
    0

    سلام کاملا درست میگه به امید روزی که قدر خون شهدا واشک مادرانشان دریابیم

  • علی درخشیده
    0

    ایشون حرف مفت زیاد میزنه فقط گزینشی عمل میکنه با اونائی که مراوده داره جرات نداره یه جمله بگه

  • ساداتی
    0

    درست میگویند .انقلاب ما فقط انفجار نور نبود .انقلاب ما برای از بین بردن کاخ نشانی بود .حالا کاخ نشینی بیشتر شده است اسلام هم روز به روز از نظر مردم کم رنگتر ‌اعتقادات مردم روز به روز بدتر

  • سعید
    0

    جالبه اخوی یا یکی از اقوام درجه یک همین اقای صدرالساداتی مدیر عامل شرکت بهره بردار مجتمع ایران مال هست‌. بنظرم این پست یک دعوای خانوادگی هست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها