سارقان زورگیر در محمودآباد زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری ۳ سارق زورگیر در این شهرستان خبر داد.

سارقان زورگیر در محمودآباد زمین گیر شدند

سرهنگ مجید باقری فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر زورگیری و سرقت اموال عابران توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو پارس در بخش سرخرود این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران اقدامات اطلاعاتی را برای دستگیری متهمان که ضمن زورگیری موجب ایجاد رعب و وحشت در شهروندان نیز شده بودند آغاز کردند.

سرهنگ باقری گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان در حین تردد در یکی از محور‌های این شهرستان با خودروی مورد نظر شناسایی و در عملیاتی ضربتی توسط ماموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به این که متهمان تاکنون به دو فقره زورگیری از شهروندان اعتراف کردند، افزود: در بازرسی به عمل آمده از خودروی متهمان یک قبضه سلاح شکاری نیز کشف شد.

وی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی شدند، از برخورد قاطع پلیس با هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی خبر داد و از شهروندان خواست:در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه نا هنجاری‌های اجتماعی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سجاد
    0

    خدا قوت...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها