ترامپ به خوبی چهره واقعی آمریکا را به جهانیان نشان داد

خبرنگار و مجری ایرانی- آمریکایی کانال تلویزیونی «پرس تی وی» گفت: رئیس جمهور شدن ترامپ باعث شد تا چهره واقعی آمریکا به خوبی به جهانیان نشان داده شود.

ترامپ به خوبی چهره واقعی آمریکا را به جهانیان نشان داد

مرضیه هاشمی عصر امروز دوشنبه در همایش «مغناطیس حقیقت» که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در تالار وحدت این دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه اقدامات و اظهار نظرهای ترامپ باعث ایجاد اختلاف بین نخبگان آمریکا شده است، ادامه داد: همه رؤسای جمهور قبلی آمریکا همه کارهای ترامپ را قشنگ و با لبخند انجام می‌دادند ولی ترامپ بی پرده و صریح سیاست آمریکا را بیان می‌کند که این کار بین نخبگان آنها اختلاف انداخته است.

وی با اشاره به اینکه ترامپ آنقدر غرور دارد که به حرف نخبگان گوش نمی‌دهد، افزود: در حال حاضر دو مسلمان در کنگره آمریکا هستند و صحبت‌های زیادی در مورد مسلمان بودن و سختی کار می‌گویند.

خبرنگار و مجری ایرانی- آمریکایی کانال تلویزیونی «پرس تی وی» ابراز داشت: با روی کار آمدن دونالد ترامپ، سیاه‌نمایی علیه مسلمانان شدیدتر شده و البته در مقابل اختلاف بین گروه‌های مختلف نیز زیادتر شده است.

وی با بیان اینکه ترامپ نتوانست به آنچه وعده داده بود عمل کند، گفت: در آمریکا هر روز سیاه پوست‌ها به بهانه‌های مختلف کشته می‌شوند و هیچ کس هیچ کاری نمی‌تواند بکند، با این حال آنها شعار حقوق بشر سر می‌دهند.

هاشمی با تاکید بر اینکه جنایات آمریکا علیه بشریت بر همگان واضح است، گفت: آمریکا واژه حقوق بشر را برای من و شما استفاده می‌کند و برای خودشان مفهومی ندارد.

وی با اشاره به اینکه در سوریه و ونزوئلا آنها حقوق بشر را رعایت نمی‌کنند، گفت: برای قضاوت در مورد آمریکا، فقط با فیلم و صحبت‌ها به آنها نگاه نکنید، بلکه واقعیت‌ها را ببینید. آمریکا تلاش می‌کند تا چهره‌ای از خود بسازد که همه از دیدن آن لذت ببرند در حالی که هرگز اینگونه نیست.

مجری آمریکایی الاصل پرس تی وی افزود: وقتی در سازمان ملل قرار شد تا از رعایت حقوق بشر در خود آمریکا صحبت شود، بلافاصله با مخالفت دولت آمریکا روبه رو شده و از عضویت در این سازمان خارج شدند. آمریکا در ۳۵۰ سال از تاریخ خود فقط ۱۲ سال در جنگ نبود.

وی با بیان اینکه از ابتدا دیدگاه انقلابی داشتم و با انقلاب ایران آشنا شدم، گفت: ایران را دوست داشتم و با همسر ایرانی ازدواج کردم. شاید در ایران همه چیز اوکی نباشد، ولی باید قدر جمهوری اسلامی را با تمام مشکلات بدانید.

هاشمی ادامه داد: اگر نظام جمهوری اسلامی ایران ارزش نداشت، آمریکا این همه هزینه نمی‌کرد تا نظام ایران را سرنگون کند.

وی با اشاره به تحریم برخی چهره‌ها در ایران توسط آمریکایی‌ها افزود: همه ارگان‌ها و افرادی که آنها تحریم می‌کنند کسانی هستند که به نفع ایران کار می‌کنند.

وی در خصوص دستگیری خود در فرودگاه امریکا نیز ابراز داشت: همراه پسرم از شهری که مستند می‌ساختم به شهری که فرزندانم بودند برمی‌گشتم که در فرودگاه اسم ما را صدا زده و اف بی ای با فجیع‌ترین شکل من را دستگیر کرد. در دادگاه مدام به من می‌گفتند که تو محکوم نیستی بلکه شاهد هستی.

هاشمی افزود: من هم در همه جا اعلام کردم که اگر محکوم نیستم آیا نمی‌توانستید با درخواستی از سوی دادگاه به من اعلام کنید تا در تاریخ معین در دادگاه حاضر بشوم. هنگام دستگیری من را با زنجیر و دستبند بردند، گویا خلاف کرده و خطرناک هستم.

هاشمی همچنین در خصوص آزادیش از زندان گفت: اگر فشار رسانه‌ای و دعای مردم نبود به این زودی آزاد نمی‌شدم و هیچ‌کسی از سرنوشت من با خبر نمی‌شد.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها