کمک به ایجاد ۵۰ هزار شغل جدید در سال ۹۸ با اولویت مناطق سیل زده

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گفت: کمک به ایجاد ۵۰ هزار شغل با اولویت مناطق سیل زده در برنامه این ستاد قرار دارد.

کمک به ایجاد ۵۰ هزار شغل جدید در سال ۹۸ با اولویت مناطق سیل زده

محمد مخبر دوشنبه شب در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع ۲ هزار واحدی ارزان قیمت در حاشیه مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در کشور ۴۵ هزار طرح به ارزش ۴۲ هزار میلیارد تومان را سرمایه گذاری کرده و حدود ۴۰۰ هزار شغل را در چند سال اخیر ساماندهی کردیم.

وی افزود: این ستاد نهضت اشتغال برای مردم و با مردم را شروع کرده و در همین راستا سال گذشته نزدیک ۸۱ هزار شغل را که ۴۰ هزار مورد آن مستقیم بوده را سامان دادیم و برنامه ما برای سال جاری این است که ۵۰ هزار شغل را در کشور با اولویت استان‌های سیل زده سامان دهی کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بیان کرد: با استاندار خراسان رضوی توافق کردم که منطقه‌ای در حاشیه مشهد انتخاب کنیم و طرحی را که مجموعه‌ای از ساختمان، خانه و مراکز اشتغال است را در این محدوده به انجام رسانیم.

مخبر تصریح کرد: ۳۱۰۰ طرح در این سفر که به دعوت استاندار محترم بوده است به افتتاح می‌رسد که مجموعه اعتبارات آن‌ها بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان است.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها