موتورولا چهار گوشی با قیمت رقابتی از خانواده اندروید وان معرفی می کند

ایوان بلاس در جدیدترین توئیت خود در مورد گوشی‌هایی که در آینده نزدیک معرفی خواهند شد نام چهار گوشی جدید و میان‌رده از موتورولا را اعلام نموده که به نظر باید تا یکی دو ماه دیگر به صورت رسمی معرفی و روانه بازار شوند.

موتورولا چهار گوشی با قیمت رقابتی از خانواده اندروید وان معرفی می کند

اگرچه مدت‌هاست اخبار کمتری از شرکت موتورولا در خصوص معرفی محصولات جدید در بازار می‌شنویم ولی این برند خوش نام هنوز برنامه‌های زیادی برای دنیای گوشی‌های هوشمند دارد که یکی از آنها معرفی گوشی‌های جدید خود با برند One خواهد بود.

فاش کننده معروف اطلاعات، ایوان بلاس در جدیدترین توئیت خود در مورد گوشی‌هایی که در آینده نزدیک معرفی خواهند شد نام چهار گوشی جدید و میان‌رده از موتورولا را اعلام نموده که به نظر باید تا یکی دو ماه دیگر به صورت رسمی معرفی و روانه بازار شوند.

این گوشی‌ها که به ترتیب نام‌های Motorola One، Motorola One Power، Motorola One Vision و در نهایت Motorola One Action برای آنها انتخاب شده می‌توانند در چهار گروه مختلف برای کاربران خود عرضه شوند.

این چهار گوشی که با سخت‌افزاری نسبتاً ارزان عرضه می‌شوند در داخل از سیستم عاملAndroid One استفاده خواهند کرد و به احتمال فراوان نامی که برای آنها انتخاب شده باید همان اسامی تجاری باشد که در مورد گوشی‌هایی با نام‌‎های Motorola P30 و Motorola P40 حدس زده بودیم.

طبق این نام‌گذاری باید موتورولا One را نسخه پایه بدانیم و در مدل Power این گوشی به یک باتری با قدرت بیشتر مجهز خواهد شد. گوشی سوم با نام Vision هم به احتمال فراوان دوربین‌های قدرتمندتری خواهد داشت و در نهایت مدل Action نسخه ویژه و ورزشکاری این سری است که باید استانداردهای مقاومتی و امکانات ورزشی بیشتری از سه محصول قبلی داشته باشد.

هنوز اطلاعات بیشتر در مورد ساختار و سخت‌افزار این گوشی‌ها مطرح نیست ولی پیش از این اطلاعات مربوط به گوشی‌های ساخت شرکت موتورولا با چیپست‌های میان‌رده شرکت کوالکام مانند Snapdragon 675 و Snapdragon 710 منتشر شده بودند که به احتمال فراوان به دو گوشی از این سری One جدید مرتبط می‌شوند.

به هر حال انتظار داریم موتورولا این گوشی‌ها را طی سه ماهه آینده روانه بازار کرده و برای آنها قیمت‌های رقابتی را در نظر بگیرد. کشورهای چین و هندوستان نیز اولین مقاصد عرضه احتمالی آنها باید باشند.

منبع: شهر سخت افزار

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها