مدل جدید فورد موستانگ تلفیقی بی‌نظیر از برترین خودروهای فورد +تصاویر

شرکت فورد مدل ۲۰۲۰ خودرو موستانگ را با ظاهری تقریبا متفاوت و موتوری ارتقاء یافته، به طور رسمی معرفی کرد.

مدل جدید فورد موستانگ تلفیقی بی‌نظیر از برترین خودروهای فورد +تصاویر

اگر شما تا کنون احساس می‌کردید که خودرو چهار سیلندر فورد قدرت کافی را ندارد باید با خودرو 2020 Ford Mustang EcoBoost High Performance آشنا شوید. فورد موستانگ های پرفورمنس ۲۰۲۰ در دو مدل کوپه و چهاردر تولید شده است. این خودرو مجهز به موتور آر اس ۲.۳ لیتر توربو شارژ چهار سیلندر است. موتور این مدل از فورد در شهر والنسیا اسپانیا ساخته شده و پس از آن روی خودرو جایگذاری شده است. موتور فورد موستانگ ۲۰۲۰ توانایی تولید ۳۳۰ اسب بخار قدرت و ۴۷۵ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. فورد موتور این خودرو را ۲۰ اسب بخار قدرتمندتر از نسل قبلی آن تولید کرده است.

مطمئنا این اعداد تا حدود زیادی قدرت و توان حرکت بسیار زیاد این غول آمریکایی را برای شما مشخص کرده است. فورد موستانگ پرفورمنس جدید در کمتر از ۴ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت این خودرو ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است که نسبت به مدل قبلی خود ۳۴ کیلومتر بر ساعت افزایش داشته است.

از جمله سایر مواردی که در این خودرو به صورت ارتقاء یافته وجود دارد می‌توان سیستم چهارگانه اگزوز کاملا فعال، سیستم صوتی و تصویری پیشرفته، ترمز‌های کالیپر چهار پیستونی، سیستم افزایش ثبات و توزیع وزن خودرو و چند مورد دیگر را نام برد. همین عوامل دست به دست هم می‌دهند تا رانندگی لذت بخش را برای راننده و سایر سرنشینان خودرو به همراه بیاورند.

گفتی است؛ مهندسان فورد برای طراحی بدنه بیرونی و داخل کابین و حتی موتور این خودرو از انواع مختلف خودرو‌های این شرکت الگوبرداری کنند و به نظر کارشناسان، فورد موفق به تولید خودرویی بی‌نظیر که تلفیقی از خودرو‌های قدرتمند و توانایی این شرکت است، شد. مدل کوپه Ford Mustang EcoBoost High Performance 2020 دارای جعبه دنده ۶ سرعته دستی و ۱۰ سرعته اتوماتیک است.

فورد موستانگ ۲۰۲۰ نه تنها از لحاظ ظاهری و فنی خودرویی توانمند است، بلکه سیستم‌های هوشمند این خودرو نیز صلابتی خاص به آن بخشیده است به طوری که راننده به راحتی می‌تواند از راه دور نیز به سیستم خودرو خود متصل شده و وضعیت آن را کنترل کند. همچنین سیستم تشخیص صدای ارتقاء یافته نیز در فورد موستانگ ۲۰۲۰ وجود دارد و ارتباط با سیستم خودرو را بسیار ساده‌تر می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها