پسر شیشه ای مادرش را کشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که به ماده مخدر شیشه اعتیاد داشت و چندی پیش اقدام به قتل مادرش کرده بود، توسط پلیس آگاهی کرمانشاه دستگیر شد.

پسر شیشه ای مادرش را کشت

پسر شیشه ای
سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: چندماه پیش و پس از گزارش وقوع یک فقره قتل به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه خانمی ۵۴ ساله در منزلش به قتل رسیده، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات گسترده کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان مشخص شد قاتل این خانم، پسر ۳۹ ساله‌اش بوده که به خاطر اختلافات شخصی و درگیری‌هایی که بینشان وجود داشته، اقدام به این کار کرده است.

پلیس آگاهی
آمویی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی توانستند محل اختفای فرد قاتل را در یکی از مناطق شمالی شهر تهران کشف و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در عملیاتی ضربتی نسبت به دستگیری او اقدام کنند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی استان، وی در بازجویی‌ها انجام گرفته صراحتاً به قتل مادر خود اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات شخصی در پی اعتیادش به شیشه عنوان کرد.

کرمانشاه
وی با بیان اینکه این فرد مادرش را پس از درگیری لفظی و با پیچاندن روسری به دور گردنش خفه کرده و به قتل رسانده است، گفت: در بسیاری از جرایم رد پای اعتیاد پیدا است.

آمویی در پایان از معرفی قاتل شیشه‌ای به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

منبع: ایران

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها