درخواست سپیدرود در گرو موافقت فولاد

سعید فتاحی می گوید که درخواست سپیدرودی ها برای انجام بازی همزمان با نفت مسجد سلیمان تنها در صورت موافقت فولادی ها قابل انجام است.

درخواست سپیدرود در گرو موافقت فولاد

چهار هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده و این در شرایطی است که علاوه بر وجود رقابت سنگین در رده های بالایی جدول رده بندی، در رتبه های پایین جدول هم حساسیت با توجه به نمایش های خوب سپیدرود با نادر دست نشان و افتی که نفت مسجد سلیمان تجربه کرد، بسیار بالاتر رفته.

در پایان هفته 26 ام، سپیدرود 19 امتیازی است و نفت مسجد سلیمان با 20 امتیاز یک رده بالاتر از این تیم در رتبه چهاردهم قرار گرفته است.

سپیدرود این هفته طبق برنامه روز جمعه باید با فولادخوزستان در رشت بازی کند و تیم نفت مسجد سلیمان یک روز بعد یعنی روز شنبه در آبادان به مصاف صنعت نفت آبادان می رود؛ باشگاه سپیدرود اما در این بین خواهان برگزاری بازی در ساعت همزمان شده است.

سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به درخواست سپیدرودی ها می گوید : « طبق قانون دو هفته پایانی مسابقات فقط همزمان است. سال گذشته هفته بیست و هشتم بازی سپیدرود پنج شنبه بود و با رقیبانش صحبت کردیم که بازی جابجا شود و این کار انجام شد.»

فتاحی حرف هایش را ادامه داد و بیان کرد: « در مجموع درخواست سپیدرودی ها معقول نیست. ما می توانیم بازی سپیدرود را یک روز تغییر بدهیم ولی آنها باید با تیم فولادخوزستان هماهنگ شوند و موافقت باشگاه را بگیرند.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها