جانشین اسماعیلی برابر الهلال کیست؟

هافبک شماره ۸ استقلال در بازی با الهلال غایب است تا حالا شفر مجبور باشد برای او دنبال یک جانشین مناسب باشد.

جانشین اسماعیلی برابر الهلال کیست؟

فرشید اسماعیلی حدود ۵ ماه با عضله زیر شکم پاره برای استقلال بازی کرد اما در نهایت بعد از بازی با ماشین سازی و با توجه به اینکه مصدومیتش حادتر از قبل شد ترجیح داد عمل جراحی کند تا با این حساب تا پایان فصل بازی ها را از دست بدهد.اسماعیلی در این فصل بازیکن ثابت استقلال در پست وینگر راست بوده است و حالا شفر در غیاب او باید برای این پست در بازی با الهلال دنبال جانشین مناسب باشد.

در آخرین تمرین استقلال در تهران این وریا غفوری بود که در پست وینگر راست به میدان رفت اما شنیده می‌شود این بازیکن هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده است و بعید است در ترکیب ثابت آبی‌ها در این بازی حساس به میدان برود. با این شرایط شنیده ها حاکی از آن است که شفر تصمیم دارد از بین خسرو حیدری و ایسما از یک بازیکن در پست وینگر راست استفاده کند تا به این شکل ترکیب خود را برای بازی حساس روز سه شنبه انتخاب کند.

خسرو حیدری در بازی های گذشته به ترکیب اصلی استقلال اضافه شده و نمایش نسبتا خوبی هم داشته است اما ایسما هم بازیکنی است که فرصت طلب نشان داده است و بی تردید شفر باید از بین این دو بازیکن این یکی را برای بازی با الهلال در ترکیب اصلی تیمش قرار بدهد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها