جوی نسبتا پایدار تا پایان هفته بر خوزستان حاکم است

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: از فردا تا اواخر هفته جاری جوی نسبتا پایدار بر روی استان حاکم خواهد بود و انتظار بارش موثری را نخواهیم داشت.

جوی نسبتا پایدار تا پایان هفته بر خوزستان حاکم است

محمد سبزه‌زاری در تشریح آخرین وضعیت هواشناسی استان خوزستان اظهار داشت: با استمرار فعالیت سامانه بارشی طی امروز شاهد رگبار و رعد و برق در مناطق شمال و شمال شرق و ارتفاعات و در بقیه مناطق استان بصورت پراکنده خواهیم بود.

وی بیان کرد: از فردا تا اواخر هفته جاری جوی نسبتا پایدار بر روی استان حاکم خواهد بود و انتظار بارش موثری را نخواهیم داشت و از امروز تا پنجشنبه در بعضی ساعات وزش بادها قابل ملاحظه تا شدید بعضا همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان خاطرنشان کرد: میزان بارندگی طی شبانه‌روز گذشته در شهرستان‌های لالی 1 میلی‌متر، مسجد سلیمان 0.8 میلی‌متر، شوشتر 0.7 میلی‌متر، دهدز 0.5 میلی‌متر، ایذه 0.2 و شهرستان‌های گتوند، دزفول، شوش و اهواز هرکدام 0.01 میلی‌متر است.

وی با اشاره به این‌که در شبانه‌روز گذشته آغاجاری و ایذه هرکدام به ترتیب با 33 و 10 درجه سانتی‌گراد گرمترین و خنک‌ترین شهرستان را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: تغییرات دمایی اهواز نیز بین 18 تا 30 درجه سانتی‌گراد است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها