رونالدو یکی از دلایل حذف یوونتوس!

مارکو تاردلی، اسطوره باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا حضور رونالدو را یکی از دلایل عدم درخشش برخی ستاره های یووه می داند.

رونالدو یکی از دلایل حذف یوونتوس!

یوونتوس با پیروزی بر فیورنتینا موفق شد برای هشتمین بار متوالی فاتح اسکودتو شود. یووه در سری آ بی رقیب نشان داده ولی در لیگ قهرمانان همچنان به توفیقی دست پیدا نمی کند. هفته گذشته یووه در زمین خود با شکست 1-2 برابر آژاکس، وداعی تلخ با چمپیونزلیگ داشت و رونالدو و یارانش باید یک سال دیگر صبر کنند تا شاید به ناکامی های 23 ساله یووه در اروپا پایان دهند.

مارکو تاردلی که سابقه 10 فصل بازی برای یووه را در کارنامه دارد، در مصاحبه با اسکای اسپورتس ایتالیا و در مورد حذف یووه گفت:« سران یوونتوس برای فصل بعد باید دست به یک بازنگری در مجموعه بازیکنان کنند. در یوونتوس الان ستاره هایی هستند که درخشش سابق را ندارند و حضور رونالدو یکی از دلایل آن است.

رونالدو بازیکنی است که دوست دارد حرف اول و آخر را در تیم بزند. کسی به توانایی های او تردید ندارد ولی مثلا بازیکنی چون دیبالا نامحسوس و تحت تاثیر رونالدو افت کرده است. همین قضیه یکی از دلایل حذف یوونتوس برابر آژاکس بود. برای موفقیت در لیگ قهرمانان باید تیمی یکدست و متحد داشته باشید. رونالدو به عقیده من حتی می توانست برابر آژاکس بهتر کار کند.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها